網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月2日 星期三

又走一個 沈震軒正式離開TVB __,沈震軒,TVB,

查看相片近年唔少無綫小生花旦約滿後都選擇唔續約,寧願選擇北上搵真銀,近期就有沈震軒(Sammy)。9月嘅時候,Sammy已經預告自己喺11月約滿,而噚日佢就正式約滿無綫,決定出外闖一闖。早前,佢已經返內地拍劇搵真銀,仲憑住內地劇集《你好喬安》喺內地人氣急升,有唔少內地經理人公司向佢招手,之前佢就話有好多選擇仲諗緊,佢就希望可以喺電影方面發展。喺噚日,沈震軒就上載相片明確交代自己嘅去向,原來佢已經身 ...


查看相片

近年唔少無綫小生花旦約滿後都選擇唔續約,寧願選擇北上搵真銀,近期就有沈震軒(Sammy)。9月嘅時候,Sammy已經預告自己喺11月約滿,而噚日佢就正式約滿無綫,決定出外闖一闖。

早前,佢已經返內地拍劇搵真銀,仲憑住內地劇集《你好喬安》喺內地人氣急升,有唔少內地經理人公司向佢招手,之前佢就話有好多選擇仲諗緊,佢就希望可以喺電影方面發展。

喺噚日,沈震軒就上載相片明確交代自己嘅去向,原來佢已經身處深圳為電影《風不止》進行拍攝,佢仲留言話:「十年一轉變。今天正式約滿離開TVB。感恩我的演藝事業從電視台開始。期待在不久的將來再次合作。現在投入劇組拍攝 #電影# #風不止#」唔少網民留言叫佢加油~

查看相片

鍾意就快D Share啦!