掃呢頁CODE去手機

2016年11月27日 星期日

舒淇低V壓陣封性感女王 __,舒淇,

舒淇
舒淇低V壓陣封性感女王今屆金馬獎的各個獎項已名花有主,昨晚紅地氈上又是一番明爭暗鬥,本報請來本地著名形象指導郭慶彬(RickyKwok)品評,舒淇以金色deepV「綑綁胸」晚裝上陣,成為性感之冠,Ricky大讚她又靚又性感,選她為紅地氈女王。至於歌手李玟,Ricky認為裙身的圖案將其身形吹脹,加上髮型與造型九唔搭八,慘成badtaste之最。舒淇舒淇「谷到盡嘅打扮,應該係全場最性感,deepV位低 ...


舒淇低V壓陣封性感女王

今屆金馬獎的各個獎項已名花有主,昨晚紅地氈上又是一番明爭暗鬥,本報請來本地著名形象指導郭慶彬(Ricky Kwok)品評,舒淇以金色deep V「綑綁胸」晚裝上陣,成為性感之冠,Ricky大讚她又靚又性感,選她為紅地氈女王。至於歌手李玟,Ricky認為裙身的圖案將其身形吹脹,加上髮型與造型九唔搭八,慘成bad taste之最。

舒淇

「谷到盡嘅打扮,應該係全場最性感,deep V位低到無可再低,金色打扮一啲都唔俗氣,好啱場合,性感得嚟好有睇頭,條裙着得佢身形好修長,髮型各樣好配合,紅地氈女王當之無愧。」

許瑋甯

「佢着咗全白色晚裝裙,效果一般,性感係有,係一貫紅地氈打扮。個妝就成熟咗,髮型好似被淋雨咁,落湯雞,好似八十年代。上、下、前後360度有嘢睇,一副戰鬥格。」

林依晨

「呢條裙第一眼好搶眼好有台型,但領位差咗啲,令條頸好似短咗咁,佢向來都係鄰家女孩打扮,呢身打扮都好高貴,可惜爭咗條領。」

桂綸鎂

「佢今次打扮冇乜光彩,佢嘅打扮向來一絲不苟,呢身造型唔算最靚但叫做穩陣,同埋唔知係咪因為佢襯咗對黑色厚底鞋,成件事怪咗,條裙花紋又成熟,雖然係性感但令人失望!」

李玟

「呢條黑白色裙,雖然見到佢嘅花樽身形,但效果一般,成個感覺唔靚。敗筆係條裙圖案顯得佢好肥,性感得嚟都好做作;佢嘅smokey eye化到佢個樣好惡,但又梳咗個女神髮型,髮型唔襯造型!」

許瑋甯
  • 許瑋甯
許瑋甯
  • 許瑋甯
林依晨
  • 林依晨
桂綸鎂
  • 桂綸鎂
李玟
  • 李玟
郭慶彬
  • 郭慶彬

郭慶彬簡介

星級造型師郭慶彬的配搭功架深受女星讚賞,是「大美人」李嘉欣與「玉女掌門人」周慧敏等的御用造型師。


鍾意就快D Share啦!