網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月8日 星期四

獨家曝光》保鏢陪睇戲 李嘉誠10歲長孫鍾情巴塞 __,李嘉誠,



其他影片:>>






香港首富李嘉誠擁有過千億資產,88歲的他近年積極將公司重組,似為長子李澤鉅接棒鋪路。而身為長子嫡孫,李澤鉅獨子李長禧(Michael),06年出世以來一直極少曝光,不過日前本刊就發現已經十歲大的Michael,同媽咪王儷橋(前名王富信),以及幾個朋友仔去數碼港睇戲,李超人長孫出巡,保鏢金睛火眼,跟到實。Michael是千億長孫,但十歲大已有社交生活,日前他便與母親王儷橋,以及幾個朋友仔及家長,一齊 ...


香港首富李嘉誠擁有過千億資產,88歲的他近年積極將公司重組,似為長子李澤鉅接棒鋪路。

而身為長子嫡孫,李澤鉅獨子李長禧(Michael),06年出世以來一直極少曝光,不過日前本刊就發現已經十歲大的Michael,同媽咪王儷橋(前名王富信),以及幾個朋友仔去數碼港睇戲,李超人長孫出巡,保鏢金睛火眼,跟到實。

Michael是千億長孫,但十歲大已有社交生活,日前他便與母親王儷橋,以及幾個朋友仔及家長,一齊去了數碼港睇戲。現場所見,Michael生得比同齡小朋友高大,已經高到媽咪的膊頭位置,樣子似老豆李澤鉅,只見他全程黐住朋友仔有講有笑,表現活潑。

入場前,Michael先去買飲品小食,其中有個家長買了爆谷,王儷橋一粒接一粒,食唔停口,反而囝囝Michael唔心急,只攞住食物等入場。雖然是小朋友gathering,但全程都有保鏢貼身保護千億長孫。

作為李家長子嫡孫,Michael打扮相當樸實,身穿一件自訂巴塞球衣,背後印了英文名字「Michael」,這件球衣大約需五百元,至於他孭的Fjallraven Kanken背囊是瑞典品牌,亦只需七百三十元,手上戴住隻粉藍色膠錶,亦非名牌貴嘢。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!