掃呢頁CODE去手機

2016年12月3日 星期六

12月中開刀生B 陳敏之影寫真晒巨肚 __,陳敏之,

陳敏之生B前影大肚寫真,露出巨肚仲隱約見到佢條長腿!「索腿天后」陳敏之臨盆在即,將於12月中旬擇日入院開刀生B仔。而敏之日前專程找來攝影師拍下一輯產前靚靚大肚相,為自己作留念。敏之只以露肩薄紗遮掩半邊身,晒出巨肚之餘,更隱約見到她的長腿,而上圍亦顯豐滿,不過手腳依然纖瘦!而早前醫生又告知敏之B仔手長腳長,完全遺傳了敏之的種種「長處」,認真得天獨厚!_________________________ ...


陳敏之生B前影大肚寫真,露出巨肚仲隱約見到佢條長腿!

「索腿天后」陳敏之臨盆在即,將於12月中旬擇日入院開刀生B仔。而敏之日前專程找來攝影師拍下一輯產前靚靚大肚相,為自己作留念。

敏之只以露肩薄紗遮掩半邊身,晒出巨肚之餘,更隱約見到她的長腿,而上圍亦顯豐滿,不過手腳依然纖瘦!而早前醫生又告知敏之B仔手長腳長,完全遺傳了敏之的種種「長處」,認真得天獨厚!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!