網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月8日 星期四

【想儲齊12生肖】張頴康勁恨追B __,張頴康,

等你哋好消息!就快聖誕節,張頴康與老婆麥雅緻(Angie)大談難忘聖誕,麥雅緻爆了老公張頴康一個小秘密,麥雅緻透露:「因為阿康喺12月26日生日,聖誕同生日一齊慶祝,而初初拍拖頭三年,我同佢慶祝完生日,佢都會坐喺張櫈上發呆同流眼淚,問佢咩事,佢又唔肯講,初初我會唔開心,點解同佢慶祝佢會唔開心,之後問番佢一啲朋友,先知道佢掛住媽咪。(編按:當張頴康三歲時,他的父母分離,張頴康跟父親,之後就沒有再見過 ...


等你哋好消息!

就快聖誕節,張頴康與老婆麥雅緻(Angie)大談難忘聖誕,麥雅緻爆了老公張頴康一個小秘密,麥雅緻透露:「因為阿康喺12月26日生日,聖誕同生日一齊慶祝,而初初拍拖頭三年,我同佢慶祝完生日,佢都會坐喺張櫈上發呆同流眼淚,問佢咩事,佢又唔肯講,初初我會唔開心,點解同佢慶祝佢會唔開心,之後問番佢一啲朋友,先知道佢掛住媽咪。(編按:當張頴康三歲時,他的父母分離,張頴康跟父親,之後就沒有再見過母親,失了聯絡至今。)知道之後,都好心疼佢。(點樣安慰阿康?)幾年之後,我同佢講大家組織一個屋企,等佢有番屋企嘅溫暖,佢亦都由結婚嗰陣開始,生日之後都無再喊。」

小豆在父母訪問期間,全程繃繃跳,十分可愛,除跳舞之外,還扮彈琴唱歌,而當媽媽麥雅緻提她歌詞時,小豆更會揮手叫母親不要提,相當搞笑!問阿康會否想雞年添「雞丁」,麥雅緻則笑指張頴康年年都恨生BB,阿康亦笑言想儲齊12生肖,但因太太是一個有計劃的人,所以要待工作穩定才再生BB。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!