掃呢頁CODE去手機

2016年12月8日 星期四

狼死帶小三返屋企 《東張》李潤庭背妻偷食 [壹週刊 - 1396] __,李潤庭,小三,M1,

娛頭狼死帶小三返屋企 《東張》李潤庭背妻偷食《東張》主持李潤庭,與任職空姐老婆CrystalWong結婚五年,表面是個好老公,實情已經瞞住老婆,收埋小三接近一年!老婆工作關係,經常要四圍飛,李潤庭更加肆無忌憚,公然在赤柱大街狂啜小三,還將手插入小三短褲袋肉緊揸籮,收工約埋小三痴纏搭港鐵,完全唔怕俾人撞破,更離譜是趁老婆出trip,帶小三返屋企,登堂入室,做到咁盡,賤男中的賤男!扮晒好老公《東張》主 ...


娛頭

狼死帶小三返屋企 《東張》李潤庭背妻偷食

《東張》主持李潤庭,與任職空姐老婆 Crystal Wong結婚五年,表面是個好老公,實情已經瞞住老婆,收埋小三接近一年!老婆工作關係,經常要四圍飛,李潤庭更加肆無忌憚,公然在赤柱大街狂啜小三,還將手插入小三短褲袋肉緊揸籮,收工約埋小三痴纏搭港鐵,完全唔怕俾人撞破,更離譜是趁老婆出 trip,帶小三返屋企,登堂入室,做到咁盡,賤男中的賤男!

扮晒好老公

《東張》主持李潤庭,去年十二月由有線電視過檔無綫,在方丈余詠珊護蔭下,做主持外,更獲安排客串拍劇,曝光機會多,令不少師奶觀眾都認得,對他有印象。

一一年,李潤庭與任職國泰空姐的老婆 Crystal Wong結婚,表面同另一半好恩愛,卻原來是正宗賤男,秘交小三接近一年,更猖狂到偷食唔抹嘴。

十一月二十四日,李潤庭與太太結婚五周年,他在 fb放上當年結婚相,留言:「 Happy 5th Anniversary」,扮晒情深。不過,第二日(二十五日) Crystal一飛走,李潤庭便帶小三返去同老婆位於荃灣的愉景新城愛巢。

當日,李潤庭如常返電視城主持《東張西望》,直至晚上八時多收工離開電視城,搭城巴出將軍澳站,原來小三已一早在 Popcorn商場徘徊等候。

小三同李潤庭都是煙民,兩人揸住煙仔連環激嘴,啜到嘴都歪埋。

嘴到肉緊,李潤庭將手插入小三熱褲袋,連揸幾下。

拖實小三遊走赤柱,李潤庭如沐春風。

搭扶手電梯都面貼面身貼身,二人時時刻刻痴纏。

今年五月李潤庭生日,曾在 fb晒老婆陪慶生。

11月 24日結婚五周年,李潤庭在 fb放閃扮好老公氹老婆,但第二日又出動背妻偷食。

痴纏列車

城巴抵達將軍澳站後,李潤庭刻意企在路邊一個凹位食煙,小三自動波現身會合,兩人食完煙一齊行去搭港鐵,返回李潤庭荃灣愉景新城寓所。由於車廂內冇乜人,二人坐低後,小三一直繑實李潤庭,又成個身挨落他身上,車廂痴纏,之後車廂開始人多,李潤庭雖然下意識耷低頭,但仍任由小三黐實。

收工後,在電視城搭城巴出將軍澳站,李潤庭在預先約好的凹位,食住煙等小三。

25/11

車廂人少,李潤庭任由小三挨身挨勢,公然偷食。

Crystal一隻腳踏出門,李潤庭便帶小三返屋企,二人搭港鐵返荃灣,沿途繑住手,肆無忌憚。

在港鐵站面貼面搭扶手電梯。

避開大廈管理員耳目,二人刻意前後腳上樓。

安排小三先上樓,李潤庭就到百佳買嘢。

前後腳上樓

但一返到愉景新城商場,兩人就刻意分開,李潤庭先去百佳買嘢,女方則獨自搭𨋢上樓,二人鬼祟前後腳,相信是要避開大廈管理員耳目,免得管理員察覺,向真李太報寸!

其實早於今年八月中,本刊已經發現李潤庭趁老婆不在港,帶小三返屋企偷食,小三入埋屋, Crystal完全被蒙在鼓裡。

8/8

八月初, Crystal出 trip五日,又是李潤庭同小三「依泣」良機,當日兩人一起乘的士返愉景新城。

上樓前,原本一齊行的兩人再次分開,女方先去搭𨋢,李潤庭就刻意遲五分鐘上樓。

13/8

帶完小三返屋企五日後, Crystal飛完返港,李潤庭即變回人夫。

啜嘴揸籮

夠膽帶小三返屋企,李潤庭偷食毫無顧忌。七月中,二人公然在赤柱大街約會,在餐廳一支啤酒兩份飲,對住一身吊帶背心加熱褲的戰鬥格小三,李潤庭投晒降。

埋單走人,二人輪流去廁所,女方之後在餐廳外食煙,李潤庭跟住一齊扯,邊扯煙邊調情,兩個攬埋一嚿,李潤庭突然一手捧住小三下巴,拉埋就嘴,女方冧爆伏在他膊頭詐嬌,左手在李潤庭腰間狂掃,之後李潤庭更將手插入小三短褲褲袋,摸住 pat pat再嘴過,其間還肉緊到揸籮,完全將老婆拋諸腦後,亦當街上途人透明。

開火嘈交

狼死連環偷食的李潤庭,對住結婚五年的正印亦唔好老脾。據 Crystal身邊好友透露,近幾個月,李潤庭經常借故發火同老婆嘈交,更經常不瞅不睬。

「 Crystal根本唔知 Eric(李潤庭)外面有女人,但佢話最近同老公好少事都嗌交,老公亦變得好冇情趣!」

要密密招呼戰鬥格小三,李潤庭對正印當然冇貨賣!

九月九日早上,李潤庭開工前都要約小三見面,二人在 Popcorn的 Starbucks飲咖啡時,頭貼頭一齊睇手機,其間還摸住小三手不停掃。

燶面陪老婆

小三係寶,老婆係草!今年八月,李潤庭帶老婆返加拿大探親一星期,八月三十一日早機返到香港,只見 Crystal打電話 call的士,行去停車場等車,推住行李車的李潤庭,全程揦口揦面,相對同小三一齊的興奮,判若兩人。

男人偷食,最無恥莫過於此!

31/8

兩公婆由加拿大探親返港,推住行李車的李潤庭,全程同身旁的老婆零交流。

已婚偷食男

圈中有不少已婚男,會趁住老婆一時睇唔實,四出偷食嗒女,最終搞到婚姻破裂。

彭順

15年,背妻偷食小三 Liddy,二人於圓方拍拖睇戲,又攬又錫,旁若無人,事件爆出後,彭順即甩小三飛馬來西亞補鑊,最終獲李心潔原諒。

周永恒

14年,被踢爆背住阿 Yu搭上助手 Ruby,加上發生家暴,令阿 Yu死心,帶埋兩女返娘家,周永恒更毫無悔意,多次出言恐嚇,阿 Yu單方面申請離婚,明年初便可正式甩夫姓。

朱翰博

去年,戴夢夢被指介入太極鼓手 Ricky朱翰博及太太 Anne的廿年婚姻,被正印公開數臭, Ricky與前妻未搞清手續,便與夢夢另築愛巢,愈愛愈高調。

力捧主播

現年 37歲的李潤庭,加拿大卑詩大學經濟學系畢業,曾於溫哥華新時代電視任職新聞主播, 03年回流香港,先後加入有線及亞視,任職新聞主播,其後轉做娛樂新聞台主播。 11年,李潤庭與拍拖五年的空姐女友 Crystal拉埋天窗。去年加入無綫,已有機會拍劇客串《愛•回家之八時入席》,今年初,無綫《東張西望》改革大換血,一班老臣子被踢走,李潤庭接任主持,一星期做足五日,受無綫力捧。

由有線到無綫唔夠一年,李潤庭同其他余詠珊愛將一樣,出鏡機會不少。

曾與李潤庭在有線共事的李佳芯(右),如今已成大台花旦,至於基嫂余思敏,更加上岸做闊太。

今年 9月,李潤庭開工前約小三到無綫人常出沒的將軍澳 Popcorn商場飲咖啡,其間旁若無人摸手仔,完全不怕被熟人撞破。

左起:李潤庭、衞志豪、梁嘉琪和陳貝兒,當年也是有線娛樂新聞台首席主播。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!