網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月8日 星期四

拍《老表》娶湯盈盈 郭晉安做完老襯滾水淥腳 [壹週刊 - 1396] __,盈盈,郭晉安,湯盈盈,M1,

結婚10年嘅郭晉安傳出三度做老豆,但對於扮新郎,就遠遠不及做咗錢太四年嘅湯盈盈咁投入興奮。同你吟一吟拍《老表》娶湯盈盈 郭晉安做完老襯滾水淥腳上星期二(十一月二十九日),大台劇《老表,畢業了》拉隊去數碼港一間婚紗店拍郭晉安同湯盈盈試婚紗場口,只有四年人妻資歷嘅嘉樂嫂,雖然女都生咗兩個,但著起婚紗,依然一臉興奮好有feel。反而傳出老婆區倩怡有咗5個月,準備做第三任爸爸嘅郭晉安,就冇湯盈盈咁投入,正 ...


結婚 10年嘅郭晉安傳出三度做老豆,但對於扮新郎,就遠遠不及做咗錢太四年嘅湯盈盈咁投入興奮。

同你吟一吟

拍《老表》娶湯盈盈 郭晉安做完老襯滾水淥腳

上星期二(十一月二十九日),大台劇《老表,畢業了》拉隊去數碼港一間婚紗店拍郭晉安同湯盈盈試婚紗場口,只有四年人妻資歷嘅嘉樂嫂,雖然女都生咗兩個,但著起婚紗,依然一臉興奮好有 feel。

反而傳出老婆區倩怡有咗 5個月,準備做第三任爸爸嘅郭晉安,就冇湯盈盈咁投入,正常嘅!話晒做咗老襯已經 10年,乜新鮮感都冇

收得工!趕返屋企幫手湊仔女嘅郭晉安,第一時間換衫去攞車,湯盈盈就他條得多,順路去埋超市買嘢上糧,唔似郭晉安咁,滾水淥腳。

收工趕返屋企,郭晉安第一時間換衫孭袋走,湯盈盈就歎慢板,去埋超市買咗大袋走。

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!