網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月15日 星期四

陳豪幫豪嫂孭手袋 [壹週刊 - 1397] __,陳豪,M1,

豪嫂攞住兩杯嘢飲,陳豪攞嘢食同拎住兩張飛,仲幫老婆孭埋手袋。同你吟一吟陳豪幫豪嫂孭手袋一向有敏感搞到要送走晒啲貓嘅豪嫂陳茵媺,早排因為嚴重鼻敏感,漏夜要老公陪去醫院睇急症。食咗藥豪嫂已經冇事,不過陳豪為咗幫三年抱三,湊B搞到冇覺好瞓嘅陳茵媺減壓,就算踩緊新劇《使徒行者2》通告,都唧出時間,陪老婆去圓方睇番場五點半,等佢可以有個break,輕鬆啲!買完飛,幫老婆孭住個BV袋嘅陳豪,陪豪嫂「戙」响小食 ...


豪嫂攞住兩杯嘢飲,陳豪攞嘢食同拎住兩張飛,仲幫老婆孭埋手袋。

同你吟一吟

陳豪幫豪嫂孭手袋

一向有敏感搞到要送走晒啲貓嘅豪嫂陳茵媺,早排因為嚴重鼻敏感,漏夜要老公陪去醫院睇急症。

食咗藥豪嫂已經冇事,不過陳豪為咗幫三年抱三,湊 B搞到冇覺好瞓嘅陳茵媺減壓,就算踩緊新劇《使徒行者 2》通告,都唧出時間,陪老婆去圓方睇番場五點半,等佢可以有個 break,輕鬆啲!

買完飛,幫老婆孭住個 BV袋嘅陳豪,陪豪嫂「戙」响小食部買嘢食,汽水咖啡爆谷再整多包非油炸嘅菜片。

話晒屋企有三個小朋友,擔心惹到啲細菌入屋嘅陳豪同豪嫂,是日一齊做口罩人,就算唔係萬無一失,都做好防備!

陳豪陳茵媺點解可以三年抱三?愛囉!有幾愛?都幾㗎!

薯片油炸熱氣,豪嫂食零食,揀低鹽非油炸不含人工色素嘅甘藍菜片。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!