掃呢頁CODE去手機

2016年12月15日 星期四

鄭中基得閒玩航拍 [壹週刊 - 1397] __,中基,鄭中基,M1,

鄭中基架航拍機屬於新手入門級,佢玩咗10分鐘就收手,好短癮。同你吟一吟鄭中基得閒玩航拍十年冇喺紅館開個唱嘅鄭中基,農曆年開騷加完一場又一場,二變四都爆到七彩,勁好反應。演唱會仲有個幾月就打到嚟,不過鄭中基仲係得閒到捉埋個司機,走去數碼港大草地玩航拍機,莫非個唱有航拍環節?不過咁,佢只係玩咗大約10分鐘,就收檔走人。《壹》仔見過唔少人沉迷航拍機,好似鄭中基咁短癮嘅,真係未見過。事隔十年再踩紅館舞台, ...


鄭中基架航拍機屬於新手入門級,佢玩咗 10分鐘就收手,好短癮。

同你吟一吟

鄭中基得閒玩航拍

十年冇喺紅館開個唱嘅鄭中基,農曆年開騷加完一場又一場,二變四都爆到七彩,勁好反應。

演唱會仲有個幾月就打到嚟,不過鄭中基仲係得閒到捉埋個司機,走去數碼港大草地玩航拍機,莫非個唱有航拍環節?

不過咁,佢只係玩咗大約 10分鐘,就收檔走人。《壹》仔見過唔少人沉迷航拍機,好似鄭中基咁短癮嘅,真係未見過。

事隔十年再踩紅館舞台,鄭中基加場又加場。 (《蘋果日報》圖片)

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!