掃呢頁CODE去手機

2016年12月22日 星期四

陸永㩒機遮上遮 [壹週刊 - 1398] __,陸永,M1,

櫃員機雖然已經有個外罩,但陸永㩒密碼時再用銀包擋住,雙重保險。同你吟一吟陸永㩒機遮上遮時也命也!同大台只係簽部頭約嘅組合「農夫」成員陸永,就算唔係主角亦劇接劇,單係今年,已先後有五部劇出咗街,包括最近重出生天嘅《流氓皇帝》。拍劇、主持仲要同拍檔C君繼續rap歌keep住做歌手,周身唔得閒。早排《壹》仔見到陸永一支公,喺中環港鐵站騰來騰去搵中銀櫃員機,搞咗一輪,跟住又走去搵恒生櫃員機轉數。响地窿來來 ...


櫃員機雖然已經有個外罩,但陸永㩒密碼時再用銀包擋住,雙重保險。

同你吟一吟

陸永㩒機遮上遮

時也命也!同大台只係簽部頭約嘅組合「農夫」成員陸永,就算唔係主角亦劇接劇,單係今年,已先後有五部劇出咗街,包括最近重出生天嘅《流氓皇帝》。

拍劇、主持仲要同拍檔 C君繼續 rap歌 keep住做歌手,周身唔得閒。早排《壹》仔見到陸永一支公,喺中環港鐵站騰來騰去搵中銀櫃員機,搞咗一輪,跟住又走去搵恒生櫃員機轉數。

响地窿來來回回搞好啲銀行嘢後,陸永又急急腳行返上地面,上咗幢商業大廈。忙到連銀行都去唔到,難怪 11年結婚,連生兩女嘅陸永同老婆近呢年都要停產。

去完中銀,陸永再去恒生櫃員機轉數。

做大台多咗師奶識之外,陸永亦有唔少後生女 fans。

婚後連生兩女,陸永大女 4歲,細女都 3歲。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!