掃呢頁CODE去手機

2016年12月29日 星期四

同陳凱琳爭仔 開正龔嘉欣強項 [壹週刊 - 1399] __,凱琳,鍾嘉欣,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,陳凱琳,M1,

揭盅成為「最佳女配角」前一日,龔嘉欣為新劇開工時,表現得心不在焉。娛樂偵訊同陳凱琳爭仔 開正龔嘉欣強項有鋪爭仔癮的龔嘉欣,在無綫劇《幕後玩家》一喊成名,更成功打低王君馨,在《萬千星輝頒獎典禮2016》勇奪「最佳女配角」,時來運到,得獎後,龔嘉欣更獲公司下旨,在拍攝中的新劇《平安谷.逐個捉》大幅加戲,同女主角陳凱琳大鬥法,爭仔!神色凝重大台《萬千星輝頒獎典禮2016》前一日(十二月十七日),龔嘉欣孖 ...


揭盅成為「最佳女配角」前一日,龔嘉欣為新劇開工時,表現得心不在焉。

娛樂偵訊

同陳凱琳爭仔 開正龔嘉欣強項

有鋪爭仔癮的龔嘉欣,在無綫劇《幕後玩家》一喊成名,更成功打低王君馨,在《萬千星輝頒獎典禮 2016》勇奪「最佳女配角」,時來運到,得獎後,龔嘉欣更獲公司下旨,在拍攝中的新劇《平安谷.逐個捉》大幅加戲,同女主角陳凱琳大鬥法,爭仔!

神色凝重

大台《萬千星輝頒獎典禮 2016》前一日(十二月十七日),龔嘉欣孖住陳凱琳現身鹿頸,為新劇《平安谷.逐個捉》開工。現場所見,一身民初造型的龔嘉欣,一直機不離手講電話,而且全程神色凝重,直到工作人員準備好要演員試位,她才急忙收埋電話,對手陳凱琳見狀,亦主動搞爛 gag氹龔嘉欣。

埋位前,機不離手的龔嘉欣不停覆 WhatsApp。

傾電話傾到神色凝重。

陳凱琳見龔嘉欣心神恍忽,忍唔住搞爛 gag緩和氣氛。

攞獎加戲

出道八年,龔嘉欣近兩年多了機會,可以由閒角變做女配角,之前在《幕後玩家》中演出多場喊戲,更獲網民盛讚是「世界級演技」,如今拎埋「最佳女配角」,大台食住個勢谷她上位,即時在新劇《平安谷.逐個捉》勁加戲。

「套劇背景係封建時代嘅村落,黃浩然要周旋喺八個女人之間, Grace(陳凱琳)做佢老婆,嘉欣就做侍婢,喺劇中同 Grace爭黃浩然,好有火花!雖然嘉欣仲係做配角,不過戲份就同 Grace差唔多,而且好有發揮,嚟緊仲會特別再加一兩場喊戲俾嘉欣添!」劇組工作人員說。

龔嘉欣成功擊敗「花曼」王君馨勇奪「最佳女配角」,喜極而泣。

龔嘉欣在《幕後玩家》中憑多場喊戲獲網民激讚。

龔嘉欣在新劇《平安谷•逐個捉》中同蘇玉華、朱晨麗、呂珊齊齊做劉江老婆。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!