掃呢頁CODE去手機

2016年12月17日 星期六

【大肚婆都要被減薪?】無綫減1/3人工兼停job 35歲葉翠翠劈炮! __,翠翠,無綫,葉翠翠,

臨近年尾,又有一批大台藝人宣佈離巢,繼鄭嘉穎、黃宗澤、李錦聯、羅鈞滿之後,葉翠翠噚晚同老公周曉東喺炮台山舉行咗個聖誕派對,就正式宣佈同無綫結束11年賓主關係。翠翠挺住五個月巨肚,但仍穿三吋半高踭鞋,佢見記者就話好攰,唔知係咪負荷大咗。訪問期間,翠翠老公一直在旁陪住,翠翠話﹕「識咗呢個老公之後,年年都會幫手搞party,今年就準備咗50份禮物加利是抽獎。」佢話原本希望老公可以送隻狗畀自己做聖誕禮物, ...




其他影片:>>






臨近年尾,又有一批大台藝人宣佈離巢,繼鄭嘉穎、黃宗澤、李錦聯、羅鈞滿之後,葉翠翠噚晚同老公周曉東喺炮台山舉行咗個聖誕派對,就正式宣佈同無綫結束11年賓主關係。翠翠挺住五個月巨肚,但仍穿三吋半高踭鞋,佢見記者就話好攰,唔知係咪負荷大咗。訪問期間,翠翠老公一直在旁陪住,翠翠話﹕「識咗呢個老公之後,年年都會幫手搞party,今年就準備咗50份禮物加利是抽獎。」佢話原本希望老公可以送隻狗畀自己做聖誕禮物,但老公就怕佢應付唔到,話生完再算,兩人不時你眼望我眼……真係好閃!翠翠話以前有無綫做經理人,唔可以隨隨便便出席老公公司活動,依家就OK晒。翠翠話﹕「我簽咗三年,原本仲有兩年合約,但無綫想我減1/3人工,其實《姊妹淘》cut咗我之後就冇嘢做,自己都知唔夠數交畀公司,諗住不如全職照顧家人、照顧BB,我哋係和平氣氛下傾完呢件事。」由於每位藝人合約性質都唔同,翠翠話TVB係有權每年更新合約:「我本身唔算多(薪金),明白唔會白畀人工,咁不如完咗約啦。(有冇其他同事都係咁?)一向都有,只係個別同事會簽,咁啱我有BB先有咁決定,依家可以自由啲。(有冇留你?)有,但諗過簽咗又唔可以出席老公活動嘛。」


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!