網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月23日 星期五

【前度係天王監製】硬淨張沅薇有個17歲仔 譚玉瑛麥包冇聯絡 : 唔好諗番轉頭 __,麥包,譚玉瑛,麥長青,



其他影片:>>






張沅薇90年代喺娛樂圈發展唔錯。佢同音樂人王雙駿拍拖生埋個仔之後,就冇做娛樂圈,可惜兩個最後散咗,囝囝跟媽咪。Amy依家做知客,一個人養個仔,點會唔辛苦!不過佢好樂觀︰「都OK嘅!好多職業女性都係咁!tough啲囉!唔好諗番轉頭。努力,向前。」Amy為咗照顧個仔,退出娛樂圈。就連之前同佢一齊做《閃電傳真機》嘅麥包同譚玉瑛都冇見。 ...


張沅薇90年代喺娛樂圈發展唔錯。佢同音樂人王雙駿拍拖生埋個仔之後,就冇做娛樂圈,可惜兩個最後散咗,囝囝跟媽咪。Amy依家做知客,一個人養個仔,點會唔辛苦!不過佢好樂觀︰「 都OK嘅!好多職業女性都係咁!tough啲囉!唔好諗番轉頭。努力,向前。」

Amy為咗照顧個仔,退出娛樂圈。就連之前 同佢一齊做《閃電傳真機》嘅麥包同譚玉瑛都冇見。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!