網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月23日 星期五

【唔睇堅走寶】女大十八變 19歲徐嬌晒長腿 女人味出晒嚟! __,徐嬌,

徐嬌喺2006年9歲嘅時候拍星爺嘅《長江七號》反串扮男仔,08年電影上映嘅時候一鳴驚人,唔經唔覺今年佢已經19歲喇!長大咗嘅佢仲做咗Cosplay發燒友,成日postcosplay相俾大家睇!由小朋友變咗少女嘅徐嬌,經已長得婷婷玉立,近日佢喺大陸出席美容產品活動,一身黑色連身短裙加高踭鞋勁騷長腿,坐喺高櫈上啲女人味真係出晒嚟!除咗美貌之外,徐嬌都有番咁上下內涵㗎!佢係微博post代言相,仲話:「9 ...




其他影片:>>






徐嬌喺2006年9歲嘅時候拍星爺嘅《長江七號》反串扮男仔,08年電影上映嘅時候一鳴驚人,唔經唔覺今年佢已經19歲喇!長大咗嘅佢仲做咗Cosplay發燒友,成日post cosplay相俾大家睇!由小朋友變咗少女嘅徐嬌,經已長得婷婷玉立,近日佢喺大陸出席美容產品活動,一身黑色連身短裙加高踭鞋勁騷長腿,坐喺高櫈上啲女人味真係出晒嚟!除咗美貌之外,徐嬌都有番咁上下內涵㗎!佢係微博post代言相,仲話:「9歲時,我得到了一個拍戲的機會,於是我毅然剪掉長發去演小男孩;16歲時,有人說既然做了明星就要把握機會,可我還是選擇出國留學。現在的我,二次元、拍短片、畫油畫,做一切我想做的事。誰說,20歲的女生不知道自己想要什麼?」而佢出國留學成績都唔差㗎!喺美國一共有4間名校取錄佢,分別係雪城大學、邁阿密大學、查普曼大學、藝術中心設計學院,仲俾網民封佢為「學霸」o添!

長腿呀!(Lancôme微博圖片) 徐嬌大個女,啲女人味出晒嚟(Lancôme微博圖片)
(Lancôme微博圖片) (Lancôme微博圖片) (Lancôme微博圖片)
徐嬌自己都有post(徐嬌微博圖片) 佢仲有cosplay圖(徐嬌微博圖片) (徐嬌微博圖片)
(徐嬌微博圖片) (徐嬌微博圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!