網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月8日 星期四

【身份曝光】芳齡26 謝偉俊夾實短裙女 原來係田北辰前助理 __,謝偉俊,田北辰,

(新增內容)《蘋果》謝偉俊被影到同3位友人喺銅鑼灣happyhour,走嗰陣佢對同行嘅短裙女一時輕掃長髮,一時又夾到實,明明自己都醉到行唔到,謝生仔堅持護送埋對方上的士,真係gentlemen到呢(相關新聞:http://bit.ly/2gYBGP0)!呼籲香港年輕人做「兵」以解決香港房屋問題嘅謝偉俊,噚日都俾網民(即係花生友)笑佢本人都係「兵」。噚日謝生喺立法會都有回應呢件事,佢聽完就哈哈笑,仲 ...


(新增內容)《蘋果》謝偉俊被影到同3位友人喺銅鑼灣happy hour,走嗰陣佢對同行嘅短裙女一時輕掃長髮,一時又夾到實,明明自己都醉到行唔到,謝生仔堅持護送埋對方上的士,真係gentlemen到呢(相關新聞: http://bit.ly/2gYBGP0 )!呼籲香港年輕人做「兵」以解決香港房屋問題嘅謝偉俊,噚日都俾網民(即係花生友)笑佢本人都係「兵」。噚日謝生喺立法會都有回應呢件事,佢聽完就哈哈笑,仲話件事已經係上個月發生,當日係有班朋友飲嘢、farewell其中一人,佢仲笑言:「都唔知有咩好報(道)。」雖然係咁,相信好多人都想知呢位短裙女係邊位。據知,呢位女士係田北辰嘅議員前助理Chloe Chung,據資料顯示,呢位Chloe今年26歲,2009年女拔畢業,之後就去咗英國嘅基爾大學(Keele University)修讀國際關係與國際事務(Bachelor of Arts (B.A.), International Relations and Affairs),2012年學士畢業後,2014年再喺香港大學修讀碩士學位。至於工作經驗,Chloe就曾經喺新民黨同匯賢智庫做過暑期工,仲喺香港航空做過客戶服務工作,不過只係做咗3個月,就轉投田北辰嘅議員團隊做議員助理,資料仲顯示佢喺前年仲升埋做高級議員助理,可惜已經離職,唔知幾時再見呢?據了解當日尚有一些與謝偉俊在地區事務上有合作的人士在場,強調討論的都是公事,「只係幾個同謝律師有合作嘅朋友,大家搵個比較輕鬆嘅地方,一齊傾吓地區事務,交流吓經驗。」

日前謝偉俊貓被影到同一名短裙女舉動親密。
謝偉俊貓晒企唔穩。 原來呢個短裙女係田北辰助理Chloe Chung。(Chloe Chung facebook圖片)
(Chloe Chung facebook圖片) (Chloe Chung facebook圖片) (Chloe Chung facebook圖片)
(Chloe Chung facebook圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!