網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月10日 星期六

【大肚婆出巡】28歲張名雅VS 42歲車婉婉 __,車婉婉,張名雅,

兩個大肚婆出巡大不同!前港姐張名雅今年9月與律師男友結婚,11月宣布造人成功,更大讚老公勁,一擊即中!張名雅初次懷孕百無禁忌,日前單拖現身銅鑼灣行街打發時間,只見她穿上3吋高跟鞋,於人群中健步如飛,當日身穿鬆身上衣的她,已微微見肚,大髀和PatPat均圓潤不少,孕味出晒嚟!唔睇路玩手機但張名雅依然冇有怕,懶理路面情況,於鬧市中邊行邊低頭玩電話,不時與途人肩碰肩亦未有留意,全程靠直覺行路,其後步入百 ...




其他影片:>>






兩個大肚婆出巡大不同!

前港姐張名雅今年9月與律師男友結婚,11月宣布造人成功,更大讚老公勁,一擊即中!張名雅初次懷孕百無禁忌,日前單拖現身銅鑼灣行街打發時間,只見她穿上3吋高跟鞋,於人群中健步如飛,當日身穿鬆身上衣的她,已微微見肚,大髀和Pat Pat均圓潤不少,孕味出晒嚟!

唔睇路玩手機

但張名雅依然冇有怕,懶理路面情況,於鬧市中邊行邊低頭玩電話,不時與途人肩碰肩亦未有留意,全程靠直覺行路,其後步入百貨公司,直往嬰兒用品樓層,為腹中BB挑選日用品。

約曾志偉茶敍

同樣是準媽媽的車婉婉今個月尾將滿42歲,身為高齡產婦的她明顯小心得多,日前相約好友曾志偉於中環茶敍,一向瘦削的婉婉懷孕後豐滿了不少,谷胸兼凸肚,成個人脹了一個碼,當日她小心地以平底鞋上陣,每行到人多地方及過馬路時,更立即出手捉實身邊的曾志偉,當正對方為人肉拐杖,只見她不時左望右望以策安全,及至與志偉相聚完便匆匆回家休息。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!