掃呢頁CODE去手機

2016年12月4日 星期日

郭晉安《復活》激減30磅 營養專家歐倩怡篤住:7點後唔食嘢 __,歐倩怡,郭晉安,

郭晉安《復活》激減30磅營養專家歐倩怡篤住:7點後唔食嘢為咗追擊第四次視帝,郭晉安拍《致命復活》激減30磅,面都凹晒呀陰公。開拍《致命復活》之前,安仔塊面都有啲肉地架,一減就減到塊面尖晒。其實都啱嘅,話晒被困山洞十年,過住茹毛飲血嘅生活,唔瘦返少少都過唔到自己嗰關啦,觀眾更加唔會接受,到時仲講咩衝擊視帝呀!雖然安仔只係用咗3個月時間就減到30磅,但佢話其實一啲都唔難減:「減嘅過程最主要係運動,晚飯 ...






  • 其他影片:>>






  • 郭晉安《復活》激減30磅 營養專家歐倩怡篤住:7點後唔食嘢
  • 為咗追擊第四次視帝,郭晉安拍《致命復活》激減30磅,面都凹晒呀陰公。

    開拍《致命復活》之前,安仔塊面都有啲肉地架,一減就減到塊面尖晒。其實都啱嘅,話晒被困山洞十年,過住茹毛飲血嘅生活,唔瘦返少少都過唔到自己嗰關啦,觀眾更加唔會接受,到時仲講咩衝擊視帝呀!

    雖然安仔只係用咗3個月時間就減到30磅,但佢話其實一啲都唔難減:「減嘅過程最主要係運動,晚飯唔食澱粉質,戒飯,淨係食菜同肉,食大量菜,都可以食牛、魚、豬間住食,大概食一個手掌咁大嘅肉,菜就食一至兩碗。7點左右就食飯,食完就唔再食嘢。」

    安仔嘅減磅方法其實好健康,早、午餐照常,晚餐早啲食兼戒飯,再配合運動,一流,但其實呢一切嘅幕後功臣係讀過營養學嘅老婆歐倩怡!「係呀,最主要都係嚟自佢幫我負責嘅食物。」

    鍾意就快D Share啦!