掃呢頁CODE去手機

2016年12月2日 星期五

宅男心碎了!32歲岑麗香晒鑽戒宣布婚訊 __,岑麗香,

恭喜晒!有娛樂圈「處女黨」成員之稱嘅32歲藝人岑麗香(香香),與圈外男友強強(Joshua)拍拖一年多感情穩定,兩人近期一直傳出婚訊。今日下晝,香香透過社交網站宣布與Joshua拉埋天窗,佢留言:「我好感恩終於可以同大家宣佈(布),上帝畀我搵到我嘅Mr.Right喇!多年前我哋喺溫哥華因為工作關係而認識,但自此並冇聯繫⋯估唔到多年之後,喺朋友嘅介紹下,我哋再次遇上⋯強強(Joshua)由朋友變成我 ...


恭喜晒!

有娛樂圈「處女黨」成員之稱嘅32歲藝人岑麗香(香香),與圈外男友強強(Joshua)拍拖一年多感情穩定,兩人近期一直傳出婚訊。今日下晝,香香透過社交網站宣布與Joshua拉埋天窗,佢留言:「我好感恩終於可以同大家宣佈(布),上帝畀我搵到我嘅Mr.Right 喇!多年前我哋喺溫哥華因為工作關係而認識,但自此並冇聯繫⋯估唔到多年之後,喺朋友嘅介紹下,我哋再次遇上⋯強強(Joshua)由朋友變成我男朋友,而到今日,成為我未婚夫! 😁能夠同自己嘅心靈伴侶結婚,係一種幸福,我哋好期待踏上人生另一個階段,可以一同經歷神一齊成長。感謝我嘅家人、朋友、弟兄姊妹、同事一路幫我哋保持低調同保守秘密,多謝觀眾同粉絲朋友們一直嘅支持同祝福!感謝傳媒朋友一路以來對我嘅關心同鼓勵,拍拖之後你哋都好照顧強強😘

大日子快到了,宜(依)家忙於準備,請體諒我未必可以完全回覆到大家😊。好感謝大家😊你們的祝福我哋完全收到晒😄! 主祝福你哋💛」相中見香香無名指戴上巨型鑽戒,唔通已經結咗婚?

香香貴為2010年國際中華小姐及2009年溫哥華華裔小姐嘅冠軍,一直深得宅男歡心,強強今次可以娶到佢,認真有福氣呀!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!