掃呢頁CODE去手機

2016年12月14日 星期三

名人:火辣沙丘 陳瑞瑩冇遮掩解放34D __,陳瑞瑩,

陳瑞瑩喺沙丘大解放,火辣到爆!有「翻版碧咸嫂」之稱的混血名模、陳瑞瑩(Helena)憑參與「Asia'sNextTopModel」第一季,而在越南擁有相當高知名度及不少粉絲,早前她前往越南為當地雜誌拍攝性感照,除了指定動作比堅尼外,她更全裸上陣,Helena躺沙丘上擺出不同甫士,初時她也用手遮胸,後來更索性大解放,把雙手舉高,無遮無掩大晒34D上圍及S形身段,火辣誘人。在越南逗留了一星期工作的她, ...


陳瑞瑩喺沙丘大解放,火辣到爆!

有「翻版碧咸嫂」之稱的混血名模、陳瑞瑩(Helena)憑參與「Asia's Next Top Model」第一季,而在越南擁有相當高知名度及不少粉絲,早前她前往越南為當地雜誌拍攝性感照,除了指定動作比堅尼外,她更全裸上陣,Helena躺沙丘上擺出不同甫士,初時她也用手遮胸,後來更索性大解放,把雙手舉高,無遮無掩大晒34D上圍及S形身段,火辣誘人。在越南逗留了一星期工作的她,稱最難忘是在沙丘拍攝:「因為當地好熱,我哋坐咗三個鐘嘅車,再步行咗一個鐘先到達,喺沙漠拍咗四個鐘,個景真係好靚,出嚟效果好好,辛苦都係值得。(今次好大膽全裸上陣﹖)其實我唔係第一次全裸,我之前都試過,我亦唔介意,只要影出嚟係有藝術感,唔係Cheap就可以。」

想推出寫真

從未出過寫真的Helena表示有興趣推出寫真:「我之前見過Jessica C.同Angelababy嘅寫真,覺得好靚,我都想出,希望2017年可以達成願望。(寫真都會咁性感?)會呀,呢個係我風格。」

目標闖影壇

另外,Helena除了模特兒工作外,一直想成為演員,並有上演藝課程增進自己,她決定明年到美國洛杉磯發展電影事業:「其實當地已經有幾間經理人公司接觸我,我考慮緊簽邊間,我會先做模特兒,之後再試鏡拍戲,因為當地嘅朋友話咁會易啲入電影圈。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!