網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月20日 星期二

36F翠如大熱倒灶 鄧月平自爆有抑鬱 __,翠如,鄧月平,黃翠如,

36F翠如大熱倒灶鄧月平自爆有抑鬱巨胸黃翠如鄧月平,樣靚身材正,好快成為宅男女神。不過胸大嘅煩惱係好易惹鹹濕佬埋身。佢話︰「我試過因為身材樣貎受過欺凌同性騷擾喺地鐵俾人影裙底,亦試過去嘢俾導師捉碰式非禮。」靚女一定有人追,佢話總共拍過兩次拖,不過為咗保處女之身,最後分手收場。14歲嗰陣,仲因為因為父母離異,又俾鍾意嘅男仔呃錢,試過情緒病㗎。佢話︰「嗰時經歷得14歲,心智唔足以承受咁多壓力,我頂唔順 ...






  • 其他影片:>>






  • 36F翠如大熱倒灶 鄧月平自爆有抑鬱
  • 巨胸黃翠如鄧月平,樣靚身材正,好快成為宅男女神。不過胸大嘅煩惱係好易惹鹹濕佬埋身。佢話︰「我試過因為身材樣貎受過欺凌同性騷擾 喺地鐵俾人影裙底,亦試過去嘢俾導師捉碰式非禮。」

    靚女一定有人追,佢話總共拍過兩次拖,不過為咗保處女之身,最後分手收場。14歲嗰陣,仲因為因為父母離異,又俾鍾意嘅男仔呃錢,試過情緒病㗎。佢話︰「嗰時經歷得14歲,心智唔足以承受咁多壓力,我頂唔順,先抑鬱症,然後有更嚴重嘅情緒問題 有試過自殺 」估唔到18歲就經歷咁多嘢,唔怪得佢話做喊戲冇難度啦。


    鍾意就快D Share啦!