網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月13日 星期二

拍戲浸水40秒 千嬅崩潰嗌有自殺感覺 __,千嬅,楊千嬅,

楊千嬅話拍完呢場戲,喊到收唔到聲!藝人楊千嬅於「第一屆澳門國際影展暨頒獎典禮」任表演嘉賓,演出後接受傳媒訪問,正忙於拍攝新片《春嬌救志明》的她,透露此行來去匆匆,感謝彭浩翔導演先完成其戲份,讓她可準時現身綵排,更指日前拍攝一場戲份拍到崩潰,她謂:「要浸喺個缸入面,我又唔識游水,導演要我浸3、40秒,我同佢講我會隨時死亡,佢話就係要呢個感覺,佢仲要冇幫我買保險,話拍戲唔係好危險,結果我浸咗兩個鐘都克 ...


楊千嬅話拍完呢場戲,喊到收唔到聲!

藝人楊千嬅於「第一屆澳門國際影展暨頒獎典禮」任表演嘉賓,演出後接受傳媒訪問,正忙於拍攝新片《春嬌救志明》的她,透露此行來去匆匆,感謝彭浩翔導演先完成其戲份,讓她可準時現身綵排,更指日前拍攝一場戲份拍到崩潰,她謂:「要浸喺個缸入面,我又唔識游水,導演要我浸3、40秒,我同佢講我會隨時死亡,佢話就係要呢個感覺,佢仲要冇幫我買保險,話拍戲唔係好危險,結果我浸咗兩個鐘都克服到,仲要笠住兩個密實袋,未試過拍完聽唔到Cut機,好似自殺感覺,攝影師見我唔對路即拉我上嚟,我係喊到收唔到聲,但又好有滿足感。」

講到明恨獎

已屬影后級的她,直言望事業再闖高峰,再嘗當影后滋味,她謂:「獎不嬲都鍾意,對自己好坦白,呢排睇完《一念無明》好想余文樂攞獎,希望大家會投佢一票,其實套戲曾志偉、金燕玲同方皓玟都表現好好。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!