掃呢頁CODE去手機

2016年12月18日 星期日

入行廿三年!52歲曹永廉終奪男配 __,曹永廉,

曹永廉恭喜晒!「最佳男配角」最終由曹永廉奪得,早前開住工過52歲生日的阿廉,更開到口恨攞獎,今次奪得「最佳男配角」,終於得償所願,恭喜恭喜!而早前他於《星和無綫電視大獎2016》中奪得「我最愛TVB男配角」,他當時說:「我入行廿三年,呢個獎證明我冇轉錯行!」一番感言,感動了不少人!台上領獎時,他說:「感激TVB養大我,投我票嘅人,亦都好多謝曾勵珍!我有好多缺點,到依家都改好,好感激畀我演細雞呢個角 ...


曹永廉恭喜晒!

「最佳男配角」最終由曹永廉奪得,早前開住工過52歲生日的阿廉,更開到口恨攞獎,今次奪得「最佳男配角」,終於得償所願,恭喜恭喜!而早前他於《星和無綫電視大獎2016》中奪得「我最愛TVB男配角」,他當時說:「我入行廿三年,呢個獎證明我冇轉錯行!」一番感言,感動了不少人!

台上領獎時,他說:「感激TVB養大我,投我票嘅人,亦都好多謝曾勵珍!我有好多缺點,到依家都改好,好感激畀我演細雞呢個角色。」最後他都不忘多謝家人、老婆和外父的支持。

曹永廉攞獎,唔少網民話點解唔係「高天鷲」吳岱融攞,仲話公公竟然鍊贏鷲哥,完全接受唔到咁話喎!不過都有好多網民都話,曹永廉其實都做得好好,仲話今年唔攞等幾時之餘,同時仲大讚吳岱融雖然冇獎攞,但都好有風度咁恭喜曹永廉!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!