掃呢頁CODE去手機

2016年12月8日 星期四

【結婚5周年】李思欣浸溫泉豪晒事業線 __,李思欣,

李思欣同范振鋒結婚5周年,人妻思欣仲大方晒出事業線!現年33歲嘅李思欣5年前同大佢10年嘅范振鋒(Ricky)結婚,雖然兩人幾年前曾被影到當街鬧交,不過感情有增冇減,至今都非常恩愛!而今日(8日)更係佢哋結婚5周年,佢哋兩公婆一早去咗日本慶祝,思欣仲晒出性感浸溫泉照𠻹!雖然已經係人妻,但係思欣少女味不減,見佢着上橙色比堅尼,雖然佢身形瘦削,但原來都係「有料之人」,輕輕一夾就唧3吋事業線!佢留言:「 ...


李思欣同范振鋒結婚5周年,人妻思欣仲大方晒出事業線!

現年33歲嘅李思欣5年前同大佢10年嘅范振鋒(Ricky)結婚,雖然兩人幾年前曾被影到當街鬧交,不過感情有增冇減,至今都非常恩愛!

而今日(8日)更係佢哋結婚5周年,佢哋兩公婆一早去咗日本慶祝,思欣仲晒出性感浸溫泉照𠻹!雖然已經係人妻,但係思欣少女味不減,見佢着上橙色比堅尼,雖然佢身形瘦削,但原來都係「有料之人」,輕輕一夾就唧3吋事業線!佢留言:「結婚五週(周)年了,我們的木婚!」唔少網民大讚都係咁靚!

而另一亮點就係上身赤裸嘅Ricky,除咗佢哋兩個恩愛合照,仲有張因為水面波動下產生錯覺,Ricky變咗冇着泳褲,好似全裸咁!真係當堂嚇一跳,然後都係睇番思欣先!!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!