網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月27日 星期二

為女友煮飯多年 71歲李家鼎否認再婚 __,李家鼎,

李家鼎話佢女友感情唔錯,不過佢哋就未有結婚。71歲的資深藝人李家鼎(鼎爺)放下刀劍,拿起鑊鏟主持《阿爺廚房》教整古法粵菜,獲得網民激讚。人紅自然多人講,今有指鼎爺再婚,與年近60歲的女友已拉埋天窗,組織家庭,但事實原來並非如此,李家鼎接受東網訪問,斷言否認謂:「冇啲咁嘅事,你哋可以去查吓,明白大家各有辛苦處,但係都唔係作古仔嘛!有就有,冇就冇,我係有個女朋友,拍咗拖幾年,但就冇結婚!(話你大仔李泳 ...


李家鼎話佢女友感情唔錯,不過佢哋就未有結婚。

71歲的資深藝人李家鼎(鼎爺)放下刀劍,拿起鑊鏟主持《阿爺廚房》教整古法粵菜,獲得網民激讚。人紅自然多人講,今有指鼎爺再婚,與年近60歲的女友已拉埋天窗,組織家庭,但事實原來並非如此,李家鼎接受東網訪問,斷言否認謂:「冇啲咁嘅事,你哋可以去查吓,明白大家各有辛苦處,但係都唔係作古仔嘛!有就有,冇就冇,我係有個女朋友,拍咗拖幾年,但就冇結婚!(話你大仔李泳漢唔係咁喜歡佢?)唔係,兩個仔冇嘢,佢哋比較內向,唔鍾意乜嘢都講啫!」

仲有女埋身

李家鼎自認跟女友感情不錯,大家相處舒服,他指對方永遠都不會在他工作時致電他,至於會否考慮再婚?他謂:「老土啲講一句,隨緣」李家鼎不忘加多一句,話自己「仲有女埋身」,言下之意似仍有選擇。

為女友煮飯

而李家鼎廚藝有幾好,大家都睇到,問李家鼎平時有否煮飯畀女友食?李家鼎說:「佢係『無飯主婦』,教極都入唔到腦,所以,通常都我煮嘅。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!