網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月7日 星期三

形象總監變老友Alvin Goh敍舊做導遊 __,Alvin Goh,吳吉倫,

Alvin與美娜合作無間,開心相聚玩自拍。
形象總監變老友AlvinGoh敍舊做導遊美娜祖華維茲與著名星級形象造型師AlvinGoh因工作關係成為好友,難怪美娜來香港第一時間找Alvin相聚。Alvin亦曾與多位國際紅星合作過,包括荷里活女星愛瑪沃森(EmmaWatson)、日本天后濱崎步、影后周迅、舒淇及林嘉欣等。Alvin與美娜合作無間,開心相聚玩自拍。昨日中午時分,Alvin於社交網站上載了與美娜自拍的短片,開心留言:「Welcome ...


形象總監變老友Alvin Goh敍舊做導遊

美娜祖華維茲與著名星級形象造型師Alvin Goh因工作關係成為好友,難怪美娜來香港第一時間找Alvin相聚。Alvin亦曾與多位國際紅星合作過,包括荷里活女星愛瑪沃森(Emma Watson)、日本天后濱崎步、影后周迅、舒淇及林嘉欣等。

昨日中午時分,Alvin於社交網站上載了與美娜自拍的短片,開心留言:「Welcome to Hong Kong,Milla!」Alvin透露與美娜認識三、四年,大家一直有保持聯絡,關係好好:「我啱啱先喺洛杉磯幫Milla做形象總監拍攝雜誌。」他開心表示美娜來港第一時間約見面:「我今次以朋友身份陪佢,都會帶佢周圍行吓,一定會盡地主之誼,介紹香港美食同好玩嘅地方。」


鍾意就快D Share啦!