掃呢頁CODE去手機

2016年12月6日 星期二

阿B咀范姜贏獎 __,阿B,范姜,鍾鎮濤,

阿B咀范姜贏獎■阿B與范姜被大會選中入鏡,二人即上演咀嘴晒恩愛(小圖)。張學友回歸紅館開騷,前晚自嘲不懂搞氣氛的他叫觀眾玩遊戲,當被鏡頭對着就做動作,最出位的有禮物,當鍾鎮濤(阿B)和老婆范姜入鏡時,阿B即飛撲向范姜攬着錫,咀到腰都彎了十分搞笑,坐旁邊的杜德偉亦不輸蝕,捉着老婆嘴對嘴甜到漏,最後阿B和杜德偉更上演男男互嘴,全場爆笑。結果由阿B夫婦勝出,獲贈一幅兩人的畫像,學友頒獎時笑說:「啲人實會 ...


阿B咀范姜贏獎



■阿B與范姜被大會選中入鏡,二人即上演咀嘴晒恩愛(小圖)。

張學友回歸紅館開騷,前晚自嘲不懂搞氣氛的他叫觀眾玩遊戲,當被鏡頭對着就做動作,最出位的有禮物,當鍾鎮濤(阿B)和老婆范姜入鏡時,阿B即飛撲向范姜攬着錫,咀到腰都彎了十分搞笑,坐旁邊的杜德偉亦不輸蝕,捉着老婆嘴對嘴甜到漏,最後阿B和杜德偉更上演男男互嘴,全場爆笑。

結果由阿B夫婦勝出,獲贈一幅兩人的畫像,學友頒獎時笑說:「啲人實會話我造馬,好彩呢幅畫唔係我揀嘅。佢哋新婚紀念日嘛,你哋唔知㗎喇,我話係就係啦,我送呢幅畫畀佢哋都好正常,因為B哥哥睇住我大。」學友即席在畫上簽名。


鍾意就快D Share啦!