掃呢頁CODE去手機

2016年12月17日 星期六

《致命復活》劇透:終極Big Boss揭盅! __,致命復活,

除咗德斌(右)同蚊蚊,原來BigBoss仲有一個…無綫台慶劇《致命復活》的兩小時大結局將於今晚播出,全城掀起誰是BigBoss話題,現在就要揭曉!!!真正黑手有三人,就是曾偉權、萬綺雯(蚊蚊)和黃德斌!他們知道郭晉安(安仔)被綁架,在各種因素下未有全力營救,成為最後得益者。三人聯手殺安仔終極劇透中,原來安仔發現了一張重點線索的相片,當中是曾偉權、萬綺雯和黃德斌的合照,郭晉安終知道他們三人是一早認識 ...




其他影片:>>






除咗德斌(右)同蚊蚊,原來Big Boss仲有一個…

無綫台慶劇《致命復活》的兩小時大結局將於今晚播出,全城掀起誰是Big Boss話題,現在就要揭曉!!!真正黑手有三人,就是曾偉權、萬綺雯(蚊蚊)和黃德斌!他們知道郭晉安(安仔)被綁架,在各種因素下未有全力營救,成為最後得益者。

三人聯手殺安仔

終極劇透中,原來安仔發現了一張重點線索的相片,當中是曾偉權、萬綺雯和黃德斌的合照,郭晉安終知道他們三人是一早認識,並一起長大,而曾偉權和黃德斌更一直喜歡萬綺雯,可是萬綺雯卻嫁給了安仔。後來萬綺雯不忿安仔跟「小三」陳庭欣有染而報復,因而與曾、黃二人聯手整死安仔。過程中太多不幸事發生,綁匪之一曾偉權得到贖金200萬美金,仲想強姦埋蚊蚊,而黃德斌趕及營救,將曾槍殺。而黃德斌亦被搶擊致斷腳,兩男搏命,最後只得黃德斌留低,更將一直想得到的蚊蚊娶埋做老婆。

開心過足戲癮

郭晉安接受東網訪問稱:「劇中我知道佢哋三個害我,真係好崩潰,加埋被綁十年嘅生活,比死更難受!講番現實,要演呢個角色,其實對演員嚟講,心理狀態長期要處於一個低沉位,身、心都好辛苦,但演起嚟又過足戲癮。做咗廿幾年戲,演員就係想要呢啲,遇到呢種有戲味嘅劇本,已經好開心!昇華至另一層次。(想唔想贏視帝?)有得贏嘅話,獎係另一個肯定。既然觀眾咁鍾意個劇,咁就投我一票不過,結局跟蚊蚊係Happy Ending都係個開心位,對劇中角色都係一個安慰。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!