掃呢頁CODE去手機

2016年12月17日 星期六

患創傷後遺症 王浩信曾萌自殺念頭 __,王浩信,

生命寶貴,千祈咪做傻事呀!藝人王浩信之前接受東網獨家專訪,他坦言拍攝《致命復活》撞車後,患上創傷後遺症,一度諗過「不如下一秒死咗佢」,亦曾試過拍攝期間突然「驚恐來襲」,跑了出錄影廠,蹲在地上出不到聲,又對身邊人有恐懼。王浩信自爆曾於家中突然想企出露台玩命影相,幸最後控制住冇做到。問他有否看醫生?他謂:「有做身體檢查,但精神情緒方面就冇,因為我2012年都試過情緒低落看醫生,所以懂得處理,幸好套劇拍 ...


生命寶貴,千祈咪做傻事呀!

藝人王浩信之前接受東網獨家專訪,他坦言拍攝《致命復活》撞車後,患上創傷後遺症,一度諗過「不如下一秒死咗佢」,亦曾試過拍攝期間突然「驚恐來襲」,跑了出錄影廠,蹲在地上出不到聲,又對身邊人有恐懼。王浩信自爆曾於家中突然想企出露台玩命影相,幸最後控制住冇做到。問他有否看醫生?他謂:「有做身體檢查,但精神情緒方面就冇,因為我2012年都試過情緒低落看醫生,所以懂得處理,幸好套劇拍完已經沒事。」

撞車後老婆眼濕濕

浩信坦言撞車後太太陳自瑤很擔心,他謂:「其實撞車後我好大領會,見佢入嚟探我,望住我呆咗、眼濕濕,佢以為我傻咗。(你復工後,老婆會否好擔心?)好擔心,佢每日都問使唔使做危險嘢。」

與郭晉安亦師亦友

說到今年台慶頒奬禮,浩信有份以《EU超時任務》提名視帝,他分析謂:「郭晉安嘅演戲水平高嘅程度攞視帝係實至名歸,我絕對覺得呢個亦師亦友嘅朋友係值得拎嘅!如果係提名,絕對係最強競爭對手。而『最受觀迎劇集歌曲』獎方面,最大勁敵係展鵬,佢唱歌好聽、人又靚仔,佢同定欣合唱首歌係最大競敵,因為佢有視后定欣加持。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!