掃呢頁CODE去手機

2016年12月10日 星期六

陳庭欣收通知換拍檔 __,庭欣,陳庭欣,

Toby與李潤庭合作主持節目,已接到公司通知要暫時轉拍檔。
陳庭欣收通知換拍檔藝人陳庭欣(Toby)與李潤庭主持無綫節目《東張西望》合作無間,李潤庭暫時停工對她有一定影響,她昨日接受本報電話訪問時透露已收到公司通知會暫時轉換拍檔,並坦言記者會舉行前曾在化妝間與李潤庭碰面:「佢睇落瘦咗。(個人殘晒?)咁佢都啱啱出完北京Trip,加上種種壓力,希望大家畀空間佢解決。」提到李太選擇離婚,她認為旁人難以評論:「就算個人平時諗嘢幾清晰、理性,去到處理感情事都會有迷失 ...


陳庭欣收通知換拍檔

藝人陳庭欣(Toby)與李潤庭主持無綫節目《東張西望》合作無間,李潤庭暫時停工對她有一定影響,她昨日接受本報電話訪問時透露已收到公司通知會暫時轉換拍檔,並坦言記者會舉行前曾在化妝間與李潤庭碰面:「佢睇落瘦咗。(個人殘晒?)咁佢都啱啱出完北京Trip,加上種種壓力,希望大家畀空間佢解決。」提到李太選擇離婚,她認為旁人難以評論:「就算個人平時諗嘢幾清晰、理性,去到處理感情事都會有迷失感。(覺得可惜?)咁佢哋有共識,成年人嚟,唔係細路仔玩泥沙,佢哋覺得舒服就得。」提到李潤庭指家中長輩對他感失望,Toby坦言兩夫婦行到此步,長輩必然痛心。

同樣是《東張西望》主持的朱凱婷,前晚被問到李潤庭背妻偷食一事,她表示平日雖然並非拍檔,但亦有碰面,問到可有關心及問候對方?她說:「冇刻意搵佢,打擾佢,等佢處理自己事,自己都係同一般人嘅反應。同佢都係工作層面識,唔識佢家人,但佢做嘢好落力,唔敢Comment,希望佢快啲搞掂屋企嘢。」

朱凱婷希望李潤庭的偷食風波早日告一段落。
  • 朱凱婷希望李潤庭的偷食風波早日告一段落。

鍾意就快D Share啦!