網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月6日 星期二

【小女孩變人妻】楊怡晒鍾嘉欣母女合照 __,嘉欣,李嘉欣,楊怡,鍾嘉欣,

當日大家眼中嘅小女孩,楊怡(左)同嘉欣如今都成為人妻喇!正所謂「人生有幾多個十年」,當日嘅小女孩已經變人妻人母,講緊嘅咪就係楊怡同鍾嘉欣!佢哋兩位花旦8、9年前曾合拍過兩輯《溏心風暴》,感情相當好,如今佢哋都各自結咗婚,嘉欣仲生埋囡囡,不過佢哋兩個大婚之時,雙方都未能到賀,但係唔緊要,楊怡呢日就話佢哋終於見面喇!楊怡喺微博上載咗同嘉欣兩母女嘅合照,佢哋都戴上眼鏡不過都係咁靚!而今次都唔見B女嘅樣, ...




其他影片:>>






當日大家眼中嘅小女孩,楊怡(左)同嘉欣如今都成為人妻喇!

正所謂「人生有幾多個十年」,當日嘅小女孩已經變人妻人母,講緊嘅咪就係楊怡同鍾嘉欣!佢哋兩位花旦8、9年前曾合拍過兩輯《溏心風暴》,感情相當好,如今佢哋都各自結咗婚,嘉欣仲生埋囡囡,不過佢哋兩個大婚之時,雙方都未能到賀,但係唔緊要,楊怡呢日就話佢哋終於見面喇!

楊怡喺微博上載咗同嘉欣兩母女嘅合照,佢哋都戴上眼鏡不過都係咁靚!而今次都唔見B女嘅樣,佢留言:「温(溫)馨幸福的晚上,終於見到漂亮的媽媽鍾嘉欣和可愛的Kelly B,人生路上真的很奇妙,一轉眼,我們已不再是小女孩,小生命就是歲月的見証(證)Love u My dearest friend!」唔知係咪第一次見Kelly呢?佢仲打咗好多個心心同怕醜公仔,可想而知,佢係幾咁興奮呀!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!