掃呢頁CODE去手機

2016年12月23日 星期五

【多圖】張曦雯水着晒腿 與海龜同游 __,張曦雯,

長腿呀……華姐冠軍出身的藝人張曦雯(Kelly)早前為拍攝無綫J2台旅遊節目《3日2夜》遠赴島國馬爾代夫,而兩集內容分別會在平安夜和除夕夜播出。她一向在大小場合都毫不吝嗇其模特兒級數身材,今次亦穿起水着上陣大晒索爆長腿,而她更會在節目中以三點式亮相,包保一眾宅男大噴鼻血!不過Kelly接受訪問時,就希望大家不要過份聚焦落她的身材上,要留意她其實同樣「入得廚房」:「導演知我鍾意煮嘢食,所以都安排咗我 ...


長腿呀……

華姐冠軍出身的藝人張曦雯(Kelly)早前為拍攝無綫J2台旅遊節目《3日2夜》遠赴島國馬爾代夫,而兩集內容分別會在平安夜和除夕夜播出。她一向在大小場合都毫不吝嗇其模特兒級數身材,今次亦穿起水着上陣大晒索爆長腿,而她更會在節目中以三點式亮相,包保一眾宅男大噴鼻血!不過Kelly接受訪問時,就希望大家不要過份聚焦落她的身材上,要留意她其實同樣「入得廚房」:「導演知我鍾意煮嘢食,所以都安排咗我下廚教吓觀眾。除咗釣完啲魚就即刻燒外,我仲學咗個傳統魚湯,當地人係用呢個湯撈飯食。」

談到旅程中最難忘的部分,首次去馬爾代夫的Kelly即表示終於明白為何當地是潛水勝地。拍攝時戴住氧氣樽潛進海裏的她,指自己單單回憶當時情況已經夠哂興奮:「好似入咗另一個世界咁,仲有好多海龜游嚟游去,佢哋完全唔驚人,仲好Friendly!其中一隻仲喺我隔籬成四分鐘都唔郁,眼定定咁望住我,好似好好奇我點解喺度咁!好想去考個潛水牌,第日可以潛深啲!」而漸漸同Kelly打成一片的海龜亦相當識做,充當海中導遊帶住她四圍游,甚有好客之道。問她之後會否同男友到馬爾代夫過甜蜜假期,她即笑謂:「嗰度度蜜月啱好多!(就嫁?)冇咁快!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!