網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月22日 星期四

【女神的秘密】孫慧雪驚爆七日唔沖涼 __,女神,孫慧雪,

好Dirty呀!「宅男女神」孫慧雪驚爆秘密,令人意想不到!白雪雪的阿雪自爆原來相當Dirty,竟然不愛沖涼,最高紀錄試過七日冇洗白白!她笑說:「我唔係太出汗,覺得只要開冷氣,個人乾爽就得!其實因為細個畀花灑射親,覺得好痛,記得我四、五歲時嫲嫲幫我沖涼,我驚到嗌救命衝出去,我懷疑前世係浸死㗎!」地膽教「路」南山邨食玩買好多人去九龍塘通常會到附近大型商場搵食,但雪雪就喜歡行十分鐘往南山邨開餐,她在城大 ...




其他影片:>>






好Dirty呀!

「宅男女神」孫慧雪驚爆秘密,令人意想不到!白雪雪的阿雪自爆原來相當Dirty,竟然不愛沖涼,最高紀錄試過七日冇洗白白!她笑說:「我唔係太出汗,覺得只要開冷氣,個人乾爽就得!其實因為細個畀花灑射親,覺得好痛, 記得我四、五歲時嫲嫲幫我沖涼,我驚到嗌救命衝出去,我懷疑前世係浸死㗎!」

地膽教「路」 南山邨食玩買

好多人去九龍塘通常會到附近大型商場搵食,但雪雪就喜歡行十分鐘往南山邨開餐,她在城大讀書,經常約同學仔吃中式小炒,全部大大碟價錢又平,有時就幫襯地道小吃如雞蛋仔與魷魚,還有不少懷舊玩具可買, 再周圍拍拍照足夠消磨一整天。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!