掃呢頁CODE去手機

2016年12月13日 星期二

拍《老表》嫁郭晉安 湯盈盈再披嫁衣勁興奮! __,盈盈,郭晉安,湯盈盈,

拍《老表》嫁郭晉安湯盈盈再披嫁衣勁興奮!早前,大台劇《老表,畢業了》拉隊去數碼港一間婚紗店,為郭晉安同湯盈盈拍試婚紗場口。有傳準備做第3任老竇嘅郭晉安,明顯對做新郎哥無太興趣,都啱嘅,話晒做咗十年老襯,乜新鮮感都無晒啦。盈盈就完全相反,雖然生咗兩個女,但人妻資歷只係得四年,加上女人天生貪靚,所以佢著起婚紗之後勁興奮,笑到見牙唔見眼。拍完收工,郭晉安第一時間換衫閃人,趕住返屋企湊仔;盈盈就他條得多, ...






  • 其他影片:>>






  • 拍《老表》嫁郭晉安 湯盈盈再披嫁衣勁興奮!
  • 早前,大台劇《老表,畢業了》拉隊去數碼港一間婚紗店,為郭晉安同湯盈盈拍試婚紗場口。

    有傳準備做第3任老竇嘅郭晉安,明顯對做新郎哥無太興趣,都啱嘅,話晒做咗十年老襯,乜新鮮感都無晒啦。

    盈盈就完全相反,雖然生咗兩個女,但人妻資歷只係得四年,加上女人天生貪靚,所以佢著起婚紗之後勁興奮,笑到見牙唔見眼。

    拍完收工,郭晉安第一時間換衫閃人,趕住返屋企湊仔;盈盈就他條得多,順路去埋超市入貨上糧,買夠先慢慢返屋企。

    鍾意就快D Share啦!