掃呢頁CODE去手機

2016年12月31日 星期六

硬晒右軚!強強慢駛拖香香歎茶 __,香香,岑麗香,

強強揸車拖香香去歎茶,不過強強全程亦以「超安全車速」行駛,可能唔太熟路。無綫女神岑麗香與金融才俊丈夫強強(Joshua)早前於加拿大結為夫婦,並於前日返港開始新婚生活。休息一天後,香香與強強昨午3時許結伴出動,由強強任司機,載老婆約朋友茶聚分享新婚喜悅,來自加拿大的強強明顯唔多熟路,除了開定導航,全程亦以「超安全車速」行駛,由將軍澳慢駛到深水灣,幸全程順利,安全抵步後更風度十足幫老婆開車門,被老公 ...




其他影片:>>






強強揸車拖香香去歎茶,不過強強全程亦以「超安全車速」行駛,可能唔太熟路。

無綫女神岑麗香與金融才俊丈夫強強(Joshua)早前於加拿大結為夫婦,並於前日返港開始新婚生活。休息一天後,香香與強強昨午3時許結伴出動,由強強任司機,載老婆約朋友茶聚分享新婚喜悅,來自加拿大的強強明顯唔多熟路,除了開定導航,全程亦以「超安全車速」行駛,由將軍澳慢駛到深水灣,幸全程順利,安全抵步後更風度十足幫老婆開車門,被老公冧到暈的香香不停甜笑,兩人十指緊扣拖到實步入附近的高爾夫球會,與友人愉快歎茶談天。

練定歌去倒數

新婚的香香和強強幾乎全程寸步不離,連放東西上車都要拖到實一實,逗留約2小時後,兩人始偕友人步出,逐一抱抱告別後,強強又再度慢駛回家。記者致電香香,問到是否趕回家玩煮飯仔,她說:「唔煮要練定啲歌準備去倒數活動,我哋嗌外賣,仲要執定嘢呢。(飲下午飲茶有冇順便睇場地補擺喜酒?)冇呀!係啲溫哥華朋友嚟咗香港,大家食吓嘢傾吓偈啫!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!