掃呢頁CODE去手機

2016年12月20日 星期二

台慶繼續天然呆 馬明預告出年打空翻 __,馬明,馬國明,

馬明今日繼續坐喺度。藝人馬國明應邀出席港鐵抽獎活動。馬國明被指台慶萬千星輝頒獎禮,未有起身恭喜視帝陳展鵬,有網民繼續留意其「天然呆」,他笑謂:「咩呀?展鵬坐喺我身邊,一早恭喜咗佢,麻甩佬唔使攬晒啩?後排都有好多人冇起身,大家唔使咁留意我嘅,出年我打兩個後空翻囉!」談到網民覺得視帝應該是郭晉安,馬明謂:「大家同事,邊個攞到咁開心,我當去參加派對。安仔都攞咗3次啦,冇人會質疑佢演技。(當晚字幕打錯咗周 ...


馬明今日繼續坐喺度。

藝人馬國明應邀出席港鐵抽獎活動。馬國明被指台慶萬千星輝頒獎禮,未有起身恭喜視帝陳展鵬,有網民繼續留意其「天然呆」,他笑謂:「咩呀?展鵬坐喺我身邊,一早恭喜咗佢,麻甩佬唔使攬晒啩?後排都有好多人冇起身,大家唔使咁留意我嘅,出年我打兩個後空翻囉!」

談到網民覺得視帝應該是郭晉安,馬明謂:「大家同事,邊個攞到咁開心,我當去參加派對。安仔都攞咗3次啦,冇人會質疑佢演技。(當晚字幕打錯咗周驄個名?)係唔係幾好,但忙中有錯,相信係無心之失。(你同唐詩詠一對出場喎。)公司安排,我哋冇得揀,唔好太敏感,等間城城(洪永城)唔開心呀!」談到頒獎禮收視下跌,馬明謂太流行網上翻睇,大趨勢根本沒辦法。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!