掃呢頁CODE去手機

2016年12月27日 星期二

蔡思貝醉後又笑又喊 仲識三語廣播! __,蔡思貝,

又笑又喊、仲識三語廣播咁搞笑?不如蔡思貝下次演醉酒戲示範吓。藝人蔡思貝與王浩信日前為無綫新劇《踩過界》拍攝外景,劇情講述二人在酒吧遇上醉酒鬧事,思貝於爭執間不慎受傷,飾演大狀的浩信「出口術」說服醉漢。問思貝有否遇過人醉酒鬧事?曾在外地生活的她直指很平常。她笑言:「我唔飲酒㗎,喺新西蘭、德國讀書有呢種風氣,但離開德國前就戒咗。因為我飲一啖就面紅,加上我本身『天然興奮』,唔需要酒精。(醉後有咩反應?) ...


又笑又喊、仲識三語廣播咁搞笑?不如蔡思貝下次演醉酒戲示範吓。

藝人蔡思貝與王浩信日前為無綫新劇《踩過界》拍攝外景,劇情講述二人在酒吧遇上醉酒鬧事,思貝於爭執間不慎受傷,飾演大狀的浩信「出口術」說服醉漢。問思貝有否遇過人醉酒鬧事?曾在外地生活的她直指很平常。她笑言:「我唔飲酒㗎,喺新西蘭、德國讀書有呢種風氣,但離開德國前就戒咗。因為我飲一啖就面紅,加上我本身『天然興奮』,唔需要酒精。(醉後有咩反應?)會亂講嘢,中文、英文、德文三樣撈埋講,會又喊又笑,不過就未試過斷片。」被指與男友麥秋成分手的思貝要工作中過聖誕,問到感受會否特別深?她說:「平常聖誕唔會特別慶祝。」

王浩信豐收年

同場的浩信笑言未試過捲入醉酒鬧事,他透露家人是新疆人,節日會飲烈酒慶祝,不過今年聖誕忙拍劇,新年希望放假幾天陪家人。提到網友力撐他成為視帝,浩信說:「今年係好多收穫嘅一年,套劇喺年中出,去到年尾都有人投票同談論,對成個團隊係鼓勵。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!