網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月18日 星期日

無視苟芸慧 欣宜低胸裝特登去搶花球 __,欣宜,苟芸慧,

欣宜(右)好坦白話自己係嚟搶花球,話苟芸慧唔夠佢鬥!歌手鄭欣宜(Joyce)身穿大DeepV裝到溫哥華出席岑麗香婚禮,她表示希望一對新人可以白頭到老,永結同心:「連生貴子,愈來愈甜蜜,愈來愈開心。」問到Joyce點睇一對新人時,她自爆原來今日是第一次見強強:「之前我冇見過佢,咁我之前同香香拍《辣警》(辣警霸王花)認識,拍完冇耐佢就同我講:『我拍拖啦!』,我就問佢係邊個send相嚟睇吓,咁係張香香攬 ...


欣宜(右)好坦白話自己係嚟搶花球,話苟芸慧唔夠佢鬥!歌手鄭欣宜(Joyce)身穿大DeepV裝到溫哥華出席岑麗香婚禮,她表示希望一對新人可以白頭到老,永結同心:「連生貴子,愈來愈甜蜜,愈來愈開心。」問到Joyce點睇一對新人時,她自爆原來今日是第一次見強強:「之前我冇見過佢,咁我之前同香香拍《辣警》(辣警霸王花)認識,拍完冇耐佢就同我講:『我拍拖』,我就問佢係邊個send相嚟睇吓,咁係張香香攬 ...




其他影片:>>






欣宜(右)好坦白話自己係嚟搶花球,話苟芸慧唔夠佢鬥!

歌手鄭欣宜(Joyce)身穿大Deep V裝到溫哥華出席岑麗香婚禮,她表示希望一對新人可以白頭到老,永結同心:「連生貴子,愈來愈甜蜜,愈來愈開心。」問到Joyce點睇一對新人時,她自爆原來今日是第一次見強強:「之前我冇見過佢,咁我之前同香香拍《辣警》(辣警霸王花)認識,拍完冇耐佢就同我講:『我拍拖』,我就問佢係邊個send相嚟睇吓,咁係張香香攬住佢,好sweet嘅。見佢每次提到Joshua(香香老公)都好開心,近排我哋拍緊《老表》,就算幾辛苦每當香香收到Joshua嘅message,都會笑得好開心。」

笑苟芸慧太密實

Joyce又表示昨晚才到溫哥華,當記者笑問是否特意來搶花球時,Joyce非常坦率謂:「係呀,係呀!(你今日有苟芸慧做你對手喎!)佢唔夠我鬥我嘅,佢今日着到上嚟呢度(指密實),我好有信心。(志在必得?)No,is fun!其實我好怕醜,又未見過Joshua同香香屋企人,我今朝化妝時諗飛嚟嗰廿幾個鐘,個party又完全唔識人,點解要咁對自己。當我喺教堂見到Joshua望住佢老婆個眼神,係值得嘅!」

唔知件衫咁性感

問到她有否睇中強強兄弟團,她大讚位位都十分靚仔,她說:「我更加冇嚟錯,同埋我坐嗰圍人全部都好nice。(鎖定目標?)冇嘅!可能好多男仔鎖定目標係我呢!祝我好運啦。(特登打扮性感?)其實我唔知件衫咁性感,我有少少後悔,因為好凍,黐咗兩個暖包,但啱㗎喇,盛裝打扮啲嘛!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!