掃呢頁CODE去手機

2016年12月5日 星期一

首場紅館騷圓滿結束 學友似足開嘉年華 __,學友,張學友,

好似開嘉年華呀!「歌神」張學友的《AClassicTour學友.經典世界巡迴演唱會-香港站》今日開鑼,學友表示通常唱完《你的名字我的姓氏》就差不多來到個唱尾聲:「我盡快將要講嘅講晒,唔阻大家時間。」之後他就多謝一班幕後人員,他叫觀眾給他及一班dancers掌聲:「以小弟嘅資質,跳舞要努力,但努力都會唔記得,所以佢哋喺我前面好重要。」又指要多謝今晚香港首場的觀眾:「好嘅開始係成功嘅一半,今日係唔錯嘅 ...


好似開嘉年華呀!

「歌神」張學友的《A Classic Tour學友.經典世界巡迴演唱會-香港站》今日開鑼,學友表示通常唱完《你的名字我的姓氏》就差不多來到個唱尾聲:「我盡快將要講嘅講晒,唔阻大家時間。」之後他就多謝一班幕後人員,他叫觀眾給他及一班dancers掌聲:「以小弟嘅資質,跳舞要努力,但努力都會唔記得,所以佢哋喺我前面好重要。」又指要多謝今晚香港首場的觀眾:「好嘅開始係成功嘅一半,今日係唔錯嘅開始,thank you。無論我開過幾多次,嚟到紅館呢度都會緊張,之前嗰啲我都幾淡定。如果你哋覺得有啲經典歌冇唱嗰首嘅,有時間就再等多陣。」接着便唱出《愛是永恆》及《祝福》,唱《祝福》時,學友更鬥牛士上身,拿着白布與女dancer鬥舞。

Encore環節,學友換上啡金西裝再出場,演唱一系列經典歌如《每天愛你多一些》、《李香蘭》等。唱至《給朋友》時,舞台投映出學友與多位已故巨星的合照,如梅艷芳、羅文、張國榮等,場面感人。到最後一首歌《如果愛》,舞台變成一個馬戲團嘉年華,最後學友逐一向四面台觀眾鞠躬,個唱在23:12完場。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!