網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月23日 星期五

玩到癲!蔡思貝生擒洪永城:同詩詠備案 __,蔡思貝,洪永城,

蔡思貝同洪永城大玩新人遊戲,蔡思貝話要同唐詩詠(紅圈)備案㖭!藝人蔡思貝、洪永城(Tony)、朱晨麗、黃子恆等,到油塘出席無綫劇集《味想天開》宣傳,蔡思貝與Tony一身古裝新娘、新郎打扮現身,他們又應大會要求由Tony背着蔡思貝進行玩新人遊戲,他們除了互相餵食,蔡思貝又同洪永城大玩「樹熊抱」攬到實兼「咀嘴」,場面冧爆。「玩到癲」的蔡思貝更笑言要向Tony女友唐詩詠電話備案。洪永城講嘢唔用腦?問到是 ...


蔡思貝同洪永城大玩新人遊戲,蔡思貝話要同唐詩詠(紅圈)備案㖭!

藝人蔡思貝、洪永城(Tony)、朱晨麗、黃子恆等,到油塘出席無綫劇集《味想天開》宣傳,蔡思貝與Tony一身古裝新娘、新郎打扮現身,他們又應大會要求由Tony背着蔡思貝進行玩新人遊戲,他們除了互相餵食,蔡思貝又同洪永城大玩「樹熊抱」攬到實兼「咀嘴」,場面冧爆。「玩到癲」的蔡思貝更笑言要向Tony女友唐詩詠電話備案。

洪永城講嘢唔用腦?

問到是否怕唐詩詠呷醋?蔡思貝說:「佢會明嘅,咁宣傳緊要玩得投入啲,唔通悶蛋宣傳會有人鍾意咩?(Tony話你好猴擒?)大家都知洪永城不嬲出名講嘢唔用腦,不過我哋拍劇三個月,大家都係玩得嘅,乜都講笑。」

孖雪雪同日「結婚」

以出嫁Look宣傳的蔡思貝,被問到會否勾起她與男友麥秋成的分手傷痛回憶?她說:「唔會呀,我好開心,因為我今日同我好姊妹孫慧雪同日『結婚』,陣間我就趕過去,今日係我人生第一次做姊妹。(觸景傷情?)唔會啦,係好趕就真,忙過拍劇,又要古裝頭變番現代!(兄弟團中有冇筍盤?)仲未見面,陣間審核吓。(會搶花球?)搶到就搶,其他人應該唔夠我搶,其實我都唔清楚婚禮流程,但去得緊要全情投入。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!