掃呢頁CODE去手機

2016年12月18日 星期日

【琦琦爆乳賀結婚周年】又見任達華個女喇!遺傳晒母親長腿 __,琦琦,任達華,

上月係琦琦同老公任達華結婚19年,囡囡任晴佳(Ella)亦即將12歲,不過琦琦特登留番呢個月先開P,因為想順便邀請朋友慶祝埋聖誕,一舉兩得,所以佢哋就book咗餐廳喪玩一晚。琦琦將party主題訂為80年代,大家都要dressup出席,一班名模朋友馬詩慧、再度懷孕嘅周汶錡、熊黛林、陳嘉容同黃佩霞,大家都作出別出心裁打扮。主人家琦琦同華哥又點會例外,華哥仲戴長假髮扮Rock友。事後琦琦話:「個個都特 ...


上月係琦琦同老公任達華結婚19年,囡囡任晴佳(Ella)亦即將12歲,不過琦琦特登留番呢個月先開P,因為想順便邀請朋友慶祝埋聖誕,一舉兩得,所以佢哋就book咗餐廳喪玩一晚。琦琦將party主題訂為80年代,大家都要dress up出席,一班名模朋友馬詩慧、再度懷孕嘅周汶錡、熊黛林、陳嘉容同黃佩霞,大家都作出別出心裁打扮。主人家琦琦同華哥又點會例外,華哥仲戴長假髮扮Rock友。事後琦琦話:「個個都特別,我覺得Janet(馬詩慧)最靚,佢着咗當年跳健康舞嘅衫,好型好睇,Michael(王敏德)着咗短褲,笑到我哋肚攣,大家玩得瘋狂。」長腿美少女Ella雖然對80年代有好大代溝,但係見到爹哋媽咪同啲uncle auntie咁有趣,Ella都玩得好投入,佢繼續着leggings騷長腿,果然青春無敵,大為搶鏡。琦琦話:「呢個party想大家分享Love forever,大家話呢個party係今年最好玩,笑到肚痛標眼水,Ella又放假,可以參加我哋咁癲嘅一晚,佢都玩得好開心。」Ella開心攬實爹哋跳舞。此外,名模琦琦今日喺Wechat貼相,原來今日坐黑色保母車去做facial,途中同另一架白色保母發生輕微碰撞,幸好虛驚一場,琦琦話:「冇事,司機知我趕時間叫我落車先,佢處理,好小事。」

一班朋友落力打扮,睇落又真係好開心!
作為前世情人,華哥梗係錫到燶! Ella盡得父母珍傳,有高挑身材!
琦琦架車今日下晝發生交通意外,幸好一場虛驚。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!