掃呢頁CODE去手機

2016年12月2日 星期五

大阪行街街 曾志偉孖長髮女子睇家品 __,志偉,曾志偉,

曾志偉同一位長髮女子同遊日本。不久前剛失落金馬獎的曾志偉,被讀者發現現身日本大阪堀江,身邊更有一名與他身高相若,穿上黑皮褸襯黑長裙的長髮四眼女子,兩人結伴行家品店,睇完裝飾品又睇煮食用具,未幾連潤膚露及香薰都睇埋,全程有傾有講,不時細細聲研究新產品,平時形象貪玩的志偉對家品原來非常有興趣,一度踎低慢慢揀茶具。畀人發現勁唔自在志偉和女友人由地下睇到樓上,其後又折返落樓下再睇,於店內逗留若一小時,兩人 ...


曾志偉同一位長髮女子同遊日本。

不久前剛失落金馬獎的曾志偉,被讀者發現現身日本大阪堀江,身邊更有一名與他身高相若,穿上黑皮褸襯黑長裙的長髮四眼女子,兩人結伴行家品店,睇完裝飾品又睇煮食用具,未幾連潤膚露及香薰都睇埋,全程有傾有講,不時細細聲研究新產品,平時形象貪玩的志偉對家品原來非常有興趣,一度踎低慢慢揀茶具。

畀人發現勁唔自在

志偉和女友人由地下睇到樓上,其後又折返落樓下再睇,於店內逗留若一小時,兩人表現得相當投契,經常傾到笑不停口,而女友人更一度熱情地搭住志偉膊頭,未幾有遊客認出志偉而頻頻舉機拍攝,只見兩人顯得不多自在,付完錢即離開。

原來係御用化妝師

翻查資料原來和志偉同遊日本的正是他御用化妝師Vanus Li,兩人經常因公事結伴到處飛,足跡遍布各地。據知Vanus丈夫亦是圈中知名化妝師,可惜於兩年多前不幸猝逝,面對摯親離世Vanus一度深受打擊,期後終於走出傷心,勇敢面對人生,再度投入自己的事業。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!