掃呢頁CODE去手機

2016年12月9日 星期五

【同小三濕吻後…】《東張》李潤庭稱太太決定離婚 聽到小三老公名即走 __,李潤庭,小三,

李潤庭喺有線過檔去無綫,加入余詠珊黨,因為俾人影到背住空姐老婆Crystal同小三Tiffany喺赤柱摸pat濕吻,跟住仲帶埋返屋企,結果本來一片光明嘅前途盡毀,仲要被冠上賤男號。不最峰迴路轉就係呢個小三Tiffany,原來唔只係人妻,而且同Crystal一樣,都係空姐,仲係同一間航空公司,但已離職。《東張西望》李潤庭中午一時半左右已經返回無綫見余詠珊。噚晚余詠珊出席盆菜宴時已表明不想扣佢分:「等 ...




其他影片:>>






李潤庭喺有線過檔去無綫,加入余詠珊黨,因為俾人影到背住空姐老婆Crystal同小三Tiffany喺赤柱摸pat濕吻,跟住仲帶埋返屋企,結果本來一片光明嘅前途盡毀,仲要被冠上賤男號。不最峰迴路轉就係呢個小三Tiffany,原來唔只係人妻,而且同Crystal一樣,都係空姐,仲係同一間航空公司,但已離職。《東張西望》李潤庭中午一時半左右已經返回無綫見余詠珊。噚晚余詠珊出席盆菜宴時已表明不想扣佢分:「等佢同我哋傾咗,再商量點樣下一部點樣做,不過無論點都好,佢應該暫時停工,睇吓呢件事之後嘅發展。」又稱李潤庭嘅心情好唔開心:「覺得對我唔住,搞到件事咁複雜。」 身灰色長袖衫嘅李潤庭先企定定俾記者拍照,然後舉行記招,李潤庭坐低後幫手整理收音咪,問大家聲線係唔係OK。佢話要做番個男人承擔件事,暫時唔知公司有咩決定,但佢會欣然接受,現時處於冷靜期,太太呢一刻選擇離婚,大家同住一屋,不過就分房瞓,問到有冇搵父母交代,佢就直言父母嬲咗佢。之不過佢就唔肯講小三,李潤庭要暫時停工。

李潤庭一開始即表示對受影響的人及家人、太太講不起,「喺呢件事完完全全係我一個人嘅錯,所以我覺得我自己應該企出嚟講唔住,然之後一力去承擔,呢件事全部都係我一個人嘅錯,所以我向我屋企人同受影響嘅人…(起身鞠躬)講對唔住。」「(坐低)當然受影響嘅除咗家人同屋企人之外,亦都係影響到公司,所以自己好過意唔去,所以認錯之外,最緊要做番一個男人出嚟承擔責任。亦都希望所有傷害到呢一刻停止,就算係之後有其他傷害,都只係我一個人承擔責任就夠喇。」當問到佢識唔識小三Tiffany個老公嗰陣,李潤庭即起身走人!


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!