掃呢頁CODE去手機

2016年12月31日 星期六

王祖藍做老闆壓力大 電話多到似輪街症 __,祖藍,王祖藍,

祖藍升呢做咗老闆之後,覺得自己好似樂易玲咁。藝人王祖藍近年成立了自己的創作公司,他接受電台訪問時,問到現時做老闆可會有很大壓力?他笑說:「好大,覺得自己好似樂易玲咁,藝人有咩事都會即刻打畀我,晚晚啲電話多到好似輪街症咁!」談到2017年的工作大計,祖藍透露明年將與阮兆祥、李思捷舉行福祿壽十周年的演唱會,又指有意自編自導自演一套喜劇及製作內地綜藝節目:「搞多啲製作,搞好個市佢!」 ...


祖藍升呢做咗老闆之後,覺得自己好似樂易玲咁。

藝人王祖藍近年成立了自己的創作公司,他接受電台訪問時,問到現時做老闆可會有很大壓力?他笑說:「好大,覺得自己好似樂易玲咁,藝人有咩事都會即刻打畀我,晚晚啲電話多到好似輪街症咁!」談到2017年的工作大計,祖藍透露明年將與阮兆祥、李思捷舉行福祿壽十周年的演唱會,又指有意自編自導自演一套喜劇及製作內地綜藝節目:「搞多啲製作,搞好個市佢!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!