網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月23日 星期五

【新城勁爆】「究竟我睇緊乜嘢」系列——家燕姐你收手啦! __,家燕姐,家燕,薛家燕,

點解要咁做?點解要咁做?台慶頒獎禮同台慶夜兩晚都「黃袍加身」令人驚嘆之後,今晚家燕姐再度驚艷登場任頒獎嘉賓——火紅長裙,低胸,腰間有大蝴蝶結,就好似一份等待被搶的禮物。家燕姐未上台,已經嘩嘩聲,司儀都話佢事業心強勁,家燕姐就叫大家:「唔好笑我條事業線,我喺演藝界60年喇,係觀眾送俾我嘅。」問佢有乜嘢同後輩分享下?佢話:「你哋喺樂壇嘅毅力得到大家嘅認同,佢哋係未來樂壇嘅表班人,逐個同佢哋合唱佢哋嘅金 ...


點解要咁做?點解要咁做?台慶頒獎禮同台慶夜兩晚都「黃袍加身」令人驚嘆之後,今晚家燕姐再度驚艷登場任頒獎嘉賓——火紅長裙,低胸,腰間有大蝴蝶結,就好似一份等待被搶的禮物。家燕姐未上台,已經嘩嘩聲,司儀都話佢事業心強勁,家燕姐就叫大家:「唔好笑我條事業線,我喺演藝界60年喇,係觀眾送俾我嘅。」問佢有乜嘢同後輩分享下?佢話:「你哋喺樂壇嘅毅力得到大家嘅認同,佢哋係未來樂壇嘅表班人,逐個同佢哋合唱佢哋嘅金曲。」………唔少得當然仲有…跳十字步啦。家燕姐呢身打扮,就連主持人話佢似攞獎多過頒獎囉。

攝影:沈健程 台慶頒獎禮時,家燕媽媽就黃袍加身。(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!