掃呢頁CODE去手機

2016年12月24日 星期六

殿堂烹飪主持方太大讚鼎爺廚藝 但就嫌譚玉瑛姐姐... __,譚玉瑛,

教人煮咗幾十年餸嘅方太(方任利莎),曾經喺亞視《方太生活廣場》嘅生招牌。原來方太最近都有睇「鼎爺」李家鼎嘅《阿爺廚房》教煮餸,佢仲喺微博留言大讚鼎爺:「有聲有藝不卑不抗不自誇題材資料別有風味」,但就似乎唔多鍾意譚玉瑛姐姐,方太話﹕「如果旁邊那位姐姐能少些說話更好,其實搶話並不能出位,適當的時候發言會令人更欣賞的綠葉,忠言逆耳望見諒。每晚追看使我獲益良多,鼎爺,敬重您會向您偷師及學習,請別見怪才好。 ...


教人煮咗幾十年餸嘅方太(方任利莎),曾經喺亞視《方太生活廣場》嘅生招牌。原來方太最近都有睇「鼎爺」李家鼎嘅《阿爺廚房》教煮餸,佢仲喺微博留言大讚鼎爺:「有聲有藝不卑不抗不自誇題材資料別有風味」,但就似乎唔多鍾意譚玉瑛姐姐,方太話﹕「如果旁邊那位姐姐能少些說話更好,其實搶話並不能出位,適當的時候發言會令人更欣賞的綠葉,忠言逆耳望見諒。每晚追看使我獲益良多,鼎爺,敬重您會向您偷師及學習,請別見怪才好。」不過亦有唔少網民讚呢個配搭好新鮮,好睇過6號同肥媽打情罵肖喎。

但佢就嫌身邊嘅譚玉瑛姐姐說話多了點。(電視截圖) (電視截圖) (電視截圖)
(電視截圖) 方任利莎(資料圖片) 方太曾經喺亞視《方太生活廣場》嘅生招牌。(資料圖片)
方太喺微博大讚鼎爺嘅節目有聲有藝。(微博截圖)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!