網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月26日 星期一

王浩信 朱千雪 攞完獎挑戰難度 __,王浩信,朱千雪,千雪,

王浩信 朱千雪 攞完獎挑戰難度
查看相片千雪BB放假都用嚟趕拍劇。【東方日報專訊】藝人王浩信、蔡思貝和張振朗等,昨日聖誕節在上環拍攝無綫新劇《踩過界》中,眾人從單立文手上救回朱千雪的戲份。期間,蔡思貝就跟住張振朗用腳頂住架車,盡顯女漢子本色。提到王浩信與朱千雪一齊在《萬千星輝頒獎典禮2016》奪「最受歡迎劇集搭檔」,王浩信在訪問中指今次比之前更有火花:「但難度更大,因為觀眾會有更大期望。有信心嘅,呢段時間佢又再進步咗。」他又指因 ...


查看相片
千雪BB放假都用嚟趕拍劇。

【東方日報專訊】藝人王浩信、蔡思貝和張振朗等,昨日聖誕節在上環拍攝無綫新劇《踩過界》中,眾人從單立文手上救回朱千雪的戲份。期間,蔡思貝就跟住張振朗用腳頂住架車,盡顯女漢子本色。提到王浩信與朱千雪一齊在《萬千星輝頒獎典禮2016》奪「最受歡迎劇集搭檔」,王浩信在訪問中指今次比之前更有火花:「但難度更大,因為觀眾會有更大期望。有信心嘅,呢段時間佢又再進步咗。」他又指因平安夜整日都要開工,所以一收工就會趕回家陪老婆陳自瑤同囡囡:「要準備小驚喜畀阿女,佢開始知道收禮物係開心嘅。」

至於千雪BB就透露趁放假兩周來趕拍自己戲份,提到她之前話過得獎會請好友岑杏賢食飯,她即謂27日晚會請,問到岑杏賢前男友袁偉豪會否一齊請女方,她說:「係同蔣家旻食,袁偉豪就應該要開工,同埋個獎係我拎,梗係我一個人請」


鍾意就快D Share啦!