掃呢頁CODE去手機

2016年12月16日 星期五

【求婚一口應承】強強有乜好?香香話你知 __,香香,岑麗香,

香香已經諗唔到形容詞嚟讚強強。【溫哥華直擊】貴為「宅男女神」的岑麗香(香香),將於溫哥華時間12月17號下嫁拍拖一年半的男友強強,究竟強強有乜魅力能奪得香香公主的歡心呢?香香在溫哥華接受記者訪問時,就解構箇中原因!6個好讚強強訪問中,香香從未停止過甜笑,直情遠在香港的讀者都能夠感受到佢婚前的喜悅,香香直言之所以揀選強強付託終生,全因為佢人品好:「佢好錫屋企人,唔止佢身邊嘅人,對所有人都好好,所以佢 ...




其他影片:>>






香香已經諗唔到形容詞嚟讚強強。

【溫哥華直擊】貴為「宅男女神」的岑麗香(香香),將於溫哥華時間12月17號下嫁拍拖一年半的男友強強,究竟強強有乜魅力能奪得香香公主的歡心呢?香香在溫哥華接受記者訪問時,就解構箇中原因!

6個好讚強強

訪問中,香香從未停止過甜笑,直情遠在香港的讀者都能夠感受到佢婚前的喜悅,香香直言之所以揀選強強付託終生,全因為佢人品好:「佢好錫屋企人,唔止佢身邊嘅人,對所有人都好好,所以佢做嘅所有嘢,佢都希望有一個好嘅influencing啦,教會啲小朋友啦,希望做到一個好榜樣,好值得被人認同。(對你好唔好呀?)好,好好,好好好!」

一口答應求婚

講到求婚一刻,香香就話要將細節保密,但就話好鍾意個求婚方式,仲係一口答應:「好啱我嘅方式去求婚,我鍾意比較簡單,太隆重、太Grand反而我會嚇親。(馬上答應?)都正常嘅!我覺得我哋都比較直接,同埋強強唔單止係我嘅未婚夫啦,都係我best friend我覺得兩個人好肯定嘅時候,唔需要特登玩遊戲嗰啲,去到呢樣嘢我覺得係就係,唔係就唔係,咁好彩今次係」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!