網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月27日 星期二

佐治米高金曲永恒 __,

佐治米高金曲永恒英國一代歌手佐治米高(GeorgeMichael)於聖誕節在寓所因心臟衰竭離世,終年53歲,消息震驚全球,80年代以樂隊Wham!出道的他,個人作品《CarelessWhisper》先後被梅艷芳、蔡國權和甄妮改編成廣東歌,杜德偉不但改唱《WhereDidYourHeartGo》為廣東歌,更翻唱對方兩首英文歌,群星對佐治米高的噩耗深感惋惜!【1963-2016】■佐治米高的名曲《La ...


佐治米高金曲永恒

英國一代歌手佐治米高(George Michael)於聖誕節在寓所因心臟衰竭離世,終年53歲,消息震驚全球,80年代以樂隊Wham!出道的他,個人作品《Careless Whisper》先後被梅艷芳、蔡國權和甄妮改編成廣東歌,杜德偉不但改唱《Where Did Your Heart Go》為廣東歌,更翻唱對方兩首英文歌,群星對佐治米高的噩耗深感惋惜!



【1963-2016】

■佐治米高的名曲《Last Christmas》紅遍全球,估不到他在聖誕節離世,終年53歲。



■杜德偉的《只想留下》是改編自佐治的《Where Did Your Heart Go》。

電視圖片

樂壇萬人迷佐治米高靚仔又有才華,其中一首名曲是《Last Christmas》,想不到2016年的聖誕節,卻是他的Last Christmas,其經理人於香港時間昨日證實佐治於聖誕節在家中死於心臟衰竭,終年53歲。80年代以Wham!出道紅遍全球的佐治,曾影響不少香港歌手,經典歌《Careless Whisper》被三度改編成廣東歌,包括梅艷芳《夢幻的擁抱》、蔡國權《無心快語》及甄妮《忍痛說謊》,杜德偉亦將《Where Did Your Heart Go》改編廣東歌《只想留下》,更曾推出英文碟翻唱《Careless Whisper》和《Last Christmas》。



■佐治米高的逝世震驚全球,這個世界又少了一把好聲音。



■杜德偉直言偶像佐治米高,對他的音樂路影響很大。資料圖片

「佢仲可以有貢獻」杜德偉昨在電話說:「今個聖誕收到最難過消息,就係George Michael逝世,覺得好愕然,因為佢仲好年輕。𠵱家音樂世界有無限變化同發揮,總係感覺佢可以仲有好多貢獻。自己由Wham!樂隊已經聽佢嘅歌,佢嘅音樂都影響我成長,命運安排佢喺聖誕節離開我哋,以後聽到佢嘅《Last Christmas》都會想念佢!」



《Careless Whisper》

■佐治米高的金曲《Careless Whisper》曾被梅艷芳、蔡國權和甄妮改編廣東歌。



梅艷芳《夢幻的擁抱》

視佐治為超級偶像的孫耀威感到好難過,他在電話說:「以前夾band、參加學校歌唱比賽,全部都唱George Michael啲歌,一直覺得佢係全世界最勁歌手,無論聲底、感情都係最正。我仲一廂情願佢開live tour一定會去睇,點知已經冇機會。」

戴蘊慧亦在社交網留言致哀:「80年代,第一盒cassette帶放入我的Walkman的Wham!,幾乎天天loop的《Careless Whisper》,George Michael,他一直陪我長大的,昨日就這樣離開了,好千萬千般千千的不捨得,首次為了一位我從不認得的人,流下了兩行眼淚!」



蔡國權《無心快語》



甄妮《忍痛說謊》

 



■吳國敬(右)昨大讚佐治是不可多得的天才歌手。攝影:陳俊強

吳國敬模仿唱腔吳國敬和太極昨在荃灣宣傳專輯,對於佐治米高離世,吳國敬自言對方是其偶像,唱腔也是模仿他:「佢嘅逝世反映咗一個咁有才華嘅人,多數都係only the good die young。原先佢只係戲院帶位員,唔係音樂出身,但可以去到過億張唱片,係一個不可多得嘅天才歌手。」太極成員HiFi德稱最初不信佐治的死訊,Patrick說:「佢係哥哥(雷有曜)偶像,相信佢𠵱家喊緊。」

此外,鍾舒漫和妹妹鍾舒祺昨在銅鑼灣出席自己投資咖啡店開音樂會,兩人演繹《Last Christmas》向佐治致敬,鍾舒漫嘆人生無常:「聽到消息好驚訝,好sad,人好化學。」

採訪:皓騫、王連連、黃曉妍


鍾意就快D Share啦!