掃呢頁CODE去手機

2016年12月4日 星期日

【共同進退】毛姐心灰嗌走 陳國邦堅決唔續約 __,毛姐,陳國邦,毛舜筠,

陳國邦去年10月寫咗一封「公開辭職信」,宣佈離巢無綫,當時嘅佢好心灰:「在這15年間,只希望能用自己的能力換取賞識及當主角的機會,結果是讚賞得到不少,而機會卻越見越渺茫。」(新聞連結:http://bit.ly/2d1JYWF)兩個月後,陳國邦又宣佈回巢,願意留低,加簽一年合約拍攝處境劇《愛.回家之八時入席》。而繼約原因,係因為「毛姐」毛舜筠講咗句「如果陳國邦唔做,我都唔做喇!」結果太太羅敏莊話好 ...




其他影片:>>






陳國邦去年10月寫咗一封「公開辭職信」,宣佈離巢無綫,當時嘅佢好心灰:「在這15年間,只希望能用自己的能力換取賞識及當主角的機會,結果是讚賞得到不少,而機會卻越見越渺茫。」(新聞連結: http://bit.ly/2d1JYWF )兩個月後,陳國邦又宣佈回巢,願意留低,加簽一年合約拍攝處境劇《愛.回家之八時入席》。而繼約原因,係因為「毛姐」毛舜筠講咗句「如果陳國邦唔做,我都唔做喇!」結果

太太羅敏莊話好虧待毛姐呢份情義,合力說服陳國邦復出。(新聞連結: http://bit.ly/2fSC8PF )一年過去,《八時入席》宣佈唔再添食,而陳國邦亦再一次宣佈唔再續約。即將約滿嘅陳國邦今日接受《蘋果》電話訪問時細訴因由,佢話:「公司都有同我傾(合約),但我都係想延續之前嘅決定,行番之前自己想行嘅路,想做番我嘅藝術工作者。」陳國邦希望回覆自由身後,可以更有洽當安排工作:「我想重拾番自己嘅動力,係無綫一路工作,同佢合作、做演員當然有保障,有一定工作量畀你,但變咗喪失你自己安排自己工作嘅能力。基本上你冇嘢做時,就上7樓(戲劇部)話畀佢聽『 監製我得閒喎』 ,好少去費神……咁當然我都開心,咁多年嚟公司對我印象同工作能力都認可,唔會太需要擔心自己工作。」陳國邦承認今次再次決定離開,心情輕鬆好多:「有工作先再傾囉,其實幾舒服。」每次老婆羅敏莊都會支持,當然今次都唔例外,佢話:「兩公婆無論對錯,能夠支持對方係好重要。」

陳國邦因為毛姐先參演《八時入席》,如今唔添食,佢堅持要離巢。 (微博圖片) (劇照)
毛姐上年力邀陳國邦,o依家兩人共同進退。(資料圖片) 陳國邦話太太羅敏莊會支持佢嘅決定。(微博圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!