掃呢頁CODE去手機

2016年12月3日 星期六

【獨家】郭氏三兄弟聚首世紀飯局 郭炳江笑晒口 __,郭炳江,



其他影片:>>






【新增內容】昨日(12月2日)郭氏三兄弟︰郭炳湘、郭炳江同郭炳聯三個首次聚首一堂食飯,這個世紀飯局在尖沙咀ICC嘅天龍軒舉行,這裡亦都係郭老太至愛飯堂之一。據知郭老太呢餐生日飯,大家食得特別開心。唔止有郭氏三兄弟聚首一堂,仲有新抱、孫仔孫女一班親朋好友圍埋一齊食。今次郭老太生日,大家終於可以一齊坐低食飯,郭炳江出嚟見到《壹》仔嘅時候,都笑笑口,仲主動同仔仔郭基輝話搵個靚位,企定定俾我哋影照。聽講今 ...


【新增內容】昨日(12月2日)郭氏三兄弟︰郭炳湘、郭炳江同郭炳聯三個首次聚首一堂食飯,這個世紀飯局在尖沙咀ICC嘅天龍軒舉行,這裡亦都係郭老太至愛飯堂之一。 據知郭老太呢餐生日飯,大家食得特別開心。唔止有郭氏三兄弟聚首一堂,仲有新抱、孫仔孫女一班親朋好友圍埋一齊食。今次郭老太生日,大家終於可以一齊坐低食飯,郭炳江出嚟見到《壹》仔嘅時候,都笑笑口,仲主動同仔仔郭基輝話搵個靚位,企定定俾我哋影照。

聽講今次個PARTY好有意義,因為郭老太安排咗兩個佢哋一直支持開嘅社福機構進心會同宣美會一齊參與PARTY,現場有小朋友為郭老太表演唱歌跳舞,郭老太仲送禮物氹小朋友開心,生日不忘做善事,加埋又有三個仔一齊賀壽,所以郭老太呢晚特別高興,全程笑容滿面。

玩到大約晚上十點,郭老太同其他人,就已經由VIP通道離開。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!